اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رفع موانع بزرگترین مجتمع تولیدی قند کشور در اهر با ورود دستگاه قضایی / فراهم شدن اشتغال 500 نفر

مدیر مجتمع بزرگترین کارخانه تصفیه شکر و تولید قند بخش خصوصی کشور در اهر رفع موانع تولید و آغاز عملیات اجرایی این مجموعه بزرگ تولیدی را مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه قضایی استان و شهرستان اهر عنوان کرد.

رفع موانع بزرگترین مجتمع تولیدی قند کشور در اهر با ورود دستگاه قضایی / فراهم شدن اشتغال 500 نفر

ابوالفضل نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهر اظهار داشت: کارخانه تصفیه شکر و تولید قند با ویژگی خاص و منحصر به‌فرد در تولیدات خود به عنوان بزرگترین کارخانه تصفیه شکر و تولید قند بخش خصوصی کشور می‌باشد از سال ۹۷ به علت اختلافات حقوقی با شرکت کشت و صنعت مغان با مشکل مواجه شده بود با رایزنی‌ها و تشکیل جلسات  متعدد با مدیریت ریاست دادگستری استان و دستگاه قضایی شهرستان و با طرفین دعوی الحمدالله با مدیریت شایسته دستگاه قضایی اخیرا توافق حقوقی لازم به‌عمل آمد و کلیه شکایت‌های حقوقی و قضایی در این خصوص مرتفع و توافق لازم با رضایت طرفین انجام شد.

وی ضمن قدردانی از مجموعه دستگاه قضایی در سالی که مقام معظم رهبری سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری فرموده‌اند، این امر مهم به پیام معظم‌له محقق شد و هم اکنون عملیات نصب و راه‌اندازی تجهیزات و ماشین‌آلات این کارخانه عظیم آغاز شده است.

این کارآفرین نمونه اهری افزود: با توجه به نیاز منطقه به امر سرمایه‌گذاری و اشتغال همچنین تعدد جوانان جویای کار با همراهی همه مسوولان امر که هر یک به سهم خود از آغاز عملیات اجرایی تا به حال کمک‌های موثری را در روند اجرایی این طرح عظیم صنعتی انجام داد‌ه‌اند، گفت با آغاز به فعالیت این مجتمع که در سال‌جاری شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود، زمینه برای اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

مدیرعامل این کارخانه یادآور شد: این مجتمع عظیم تولیدی، به عنوان بزرگترین کارخانه تصفیه شکر بخش خصوصی و بزرگترین کارخانه قند کشور با ماشین‌آلات و تکنولوژی روز اروپا با ظرفیت تولید روزانه ۵۰۰ تن شکر و ۲۰۰ تن قند در روز در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر و زیربنای بیست و هشت هزار متر مربع در فاز یک شهرک صنعتی اهر در حال اجراست که تاکنون چهار میلیون  یورو  و دویست میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول