اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مجهزشدن شهرداری رفسنجان به سامانه هوشمند ۱۳۷

شهردار رفسنجان از مجهزشدن شهرداری به سامانه هوشمند ۱۳۷ خبر داد و گفت: این سامانه با هدف پیگیری مطالبات و پاسخگویی به شهروندان راه‌اندازی شده است.

مجهزشدن شهرداری رفسنجان به سامانه هوشمند ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان به نقل از روابط عمومی شهرداری، محمد مختاری عنوان کرد: با توجه به گستردگی فعالیت‌های شهرداری سامانه هوشمند ارتباطی ۱۳۷ در رفسنجان راه‌اندازی شد تا به مشکلات شهروندان رسیدگی شود.

شهردار رفسنجان با بیان اینکه این درگاه الکترونیکی به بیش از ۱۰۰ عنوان خدماتی از جمله بخش آسفالت، سد معبر، لکه‌گیری؛ آبگرفتگی، آتش نشانی، فضای سبز؛ ساخت وساز غیرمجاز و ... تقسیم‌بندی شده و قابل افزایش است، گفت: شهروندان می‌توانند با نصب این برنامه از طریق لینک(https://cafebazaar.ir/app/com.satiaisp.rafsanjan) بر روی گوشی‌های هوشمند خود هر گونه اختلال در خدمات شهری را گزارش دهند تا پیام‌ها به‌صورت خودکار به واحد مربوطه ارسال و پیگیری شود.

شهردار رفسنجان عنوان کرد: ثبت تصاویر به همراه مشخصات جغرافیایی، قابلیت نمایش وضعیت پیگیری شکایات و درخواست‌ها از جمله قابلیت‌های این سامانه هوشمند است.

وی با تاکید بر مشارکت مردمی در مجموعه مدیریت شهری افزود: زمانی که درخواست‌ها و مطالبات مردم هوشمند شود برنامه‌ریزی شهری و اجرای پروژه‌ها نیز برمبنای مطالبات شهروندان با سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد.

مختاری در پایان افزود: سامانه هوشمند ۱۳۷ فرصتی برای مشارکت شهروندان در داشتن شهری هوشمند و زیست‌محور است که مسیر ارتباطی شهروندان با شهرداری را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول