اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ساختار مناسب برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در شهر تبریز ایجاد شود

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در سال‌های اخیر برای لایروبی مسیل‌های منتهی به شهر تبریز، بر طراحی و ایجاد ساختار مناسب برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در این شهر تأکید کرد.

ساختار مناسب برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در شهر تبریز ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی  امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به بارش شدید باران و تگرگ در مناطقی از تبریز در روز گذشته اظهار داشت: با وجود گلایه‌هایی که از سوی مردم وجود داشت، مدیریت حادثه دیروز بسیار بهتر از حوادث گذشته بود و همه دستگاه‌های ذی‌ربط در صحنه حضور فعال داشتند.

 وی افزود: خوشبختانه این حادثه تنها در بخش‌هایی از شهر اتفاق افتاد و در مناطقی که احتمال خسارت بیشتری وجود داشت، بارش‌ها شدید و رگباری نبود.
 
پورمحمدی یادآور شد: چنین حوادثی ناشی از برخی نارسایی‌ها و کمبودهاست و حادثه دیروز هم نشان داد که مشکلات اساسی داریم.
 
وی متذکر شد: هرچند بخش قابل توجهی از این مشکلات ناشی از اقداماتی است که در طول سالیان طولانی انجام شده، اما امروز ما مسوول هستیم و ضمن اینکه نباید اشتباه‌های گذشته را تکرار کنیم، برای رفع نارسایی‌ها و جبران نقص‌ها هم باید تلاش کنیم.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی از دبیرخانه ستاد مدیریت بحران استان خواست تا با همکاری دستگاه‌های مسوول، نسبت به شناسایی نارسایی‌ها و مشکلات و عوامل بروز حوادث مشابه اقدام کرده و برای رفع نواقص، تقسیم‌کار استانی طراحی کند.
 
وی همچنین با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز برای مسیل‌گشایی، خواستار ایجاد ساختار مناسبی برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در این شهر شد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول