اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تبریز شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی ندارد / دستگاه‌های به هشدارهای مدیریت بحران توجه نمی‌کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در تبریز وجود ندارد،

تبریز شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی ندارد /  دستگاه‌های به هشدارهای مدیریت بحران توجه نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی امروز در  در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در تبریز وجود ندارد، اظهار داشت: تبریز شهری است که از سه جهت به حوضه آبریز منتهی می‌شود و وجود سازوکاری برای مدیریت آب‌های سطحی در این شهر ضروری است.
 
محمدباقر هنربر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه هشدارهای لازم مبنی بر بارش شدید باران و تگرگ از دوشنبه هفته گذشته به دستگاه‌ها ابلاغ شده بود، گفت: توجه جدی به این هشدارها و ایجاد آمادگی لازم قبل از وقوع حوادث می‌تواند از بروز خسارات جلوگیری کند و دستگاه‌ها باید در این خصوص جدیت کافی داشته باشند.
 
در این نشست فرماندار تبریز، شهردار تبریز و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی هم گزارشی از حوادث روز گذشته در شهر تبریز و اقدامات انجام‌یافته برای مدیریت سیلاب‌های ورودی به این شهر ارائه کردند.

علی دولتی مهر، مدیرکل هواشناسی استان نیز با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش در استان در روز گذشته مربوط به شهرستان هریس با 25.4 میلی‌متر و شرق تبریز با 20.6 میلی‌متر بود، افزود: در روز 13 اردیبهشت هشدار نارنجی که مربوط به بارش تگرگ، رگبار و رعد و برق است صادر شده بود.

انتهای پیام/ 60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول