اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نگرانی جدی در آذربایجان‌شرقی وجود ندارد / قرمز بودن 4 شهرستان استان

استاندار آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه چهار شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، گفت: سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی و زرد هستند که نشان‌دهنده مدیریت خوب این بیماری در استان است.

نگرانی جدی در  آذربایجان‌شرقی وجود ندارد / قرمز بودن  4 شهرستان  استان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در حاشیه نشست ستاد ملی مقابله باکروناکهبه صورتویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت استان از نظر میزان ابتلا به بیماری کرونا خوشبختانه با شیب ملایم رو به کاهش است؛ به طوری که تعداد فوتی‌ها و بستری‌های بیمارستانی نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است.

وی با اشاره به محدودیت‌هایی که برای گروه های شغلی اعمال شده بود، گفت: با توجه به کاهش روند ابتلا در استان گروه‌های شغلی یک و دو اجازه فعالیت یافتند.

پورمحمدی گفت: اگر ملاحظات و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط شهروندان ادامه یابد در روزهای آینده شیب کاهشی ابتلا سرعت خواهد گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نگرانی جدی در استان وجود ندارد، گفت: توصیه می‌کنیم مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه با وجود مشکلات اقتصادی اصناف و کسبه همراهیخوبیبا اعمال محدودیت‌ها داشتند، افزود: به دلیل ایجاد مشکلات مختلف برای این قشر تلاش کردیم محدودیت‌ها را زودتر از سایر استان‌ها کاهش دهیم تا اصناف بتوانند به کار خود ادامه دهند.

پورمحمدی اضافه کرد: اگر روند کاهشی ابتلا به کرونا ادامه یابد محدودیت‌ها برداشته می‌شود.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول