اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بسته خبری پلیس| از آغاز به کار مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو تا کشف 4/5 تن چوب قاچاق

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران از آغاز فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان درمرکز استان و شهرستان های دارای وضعیت کرونایی نارنجی خبر داد.

بسته خبری پلیس| از آغاز به کار مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو تا کشف 4/5 تن چوب قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نصرالله بیگلری از آغاز فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان درمرکز استان و شهرستان های دارای وضعیت کرونایی نارنجی خبر داد و اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی کرونا، تعطیلی و محدودیت کاری دفتر خدمات خودرویی و مرکز تعویض پلاک مرکز استان لغو و فعالیت آن مطابق روال گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات برابر سامانه نوبت‌دهی اینترنتی امکان‌پذیر است،گفت: مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سایر شهرستان‌هایی که دارای وضعیت نارنجی و زرد کرونایی قرار دارند نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خواهند پرداخت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی شهرستان‌های دارای وضعیت قرمزکروناتا زمان تبدیل شدن وضعیت آنها به رنگ نارنجی، زرد و آبی تعطیل خواهد بود،گفت: در صورتی که دفاتر خدمات خودرویی سایر شهرستان‌ها از لحاظ انتشار کرونا در وضعیت قرمز قرار گیرد تا تغییر وضعیت به نارنجی و یا زرد مجددا تعطیل خواهند شد.

بیگلری در مورد مدت اعتبار وکالت‌نامه‌های صادر شده، خاطرنشان کرد: وکالت‌نامه‌هایی که اعتبار آنها از تاریخ شروع تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد کرونای کشور منقضی شده باشد در مرکز استان و شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونا مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات به تعداد روزهای تعطیل خواهند بود.

وی همچنین یادآور شد: وکالت‌نامه‌هایی که قبل از تعطیلی رسمی مراکز تعویض پلاک و یا بعد از بازگشایی مجدد، تاریخ اعتبار آنها منقضی شده باشد شامل تمدید اعتبار نخواهند شد و مدت اعتبار آنها تابع تاریخ مندرج در متن وکالت‌نامه‌های صادره است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به محدودیت‌های تردد و ممنوعیت مسافرت به استان مازندران در ایام تعطیلات عید فطر از مردم خواست برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با مدافعان امنیت و سلامت همکاری کرده و از سفر های غیرضروری به این شهرستان‌ها خودداری کنند.

*کشف ۶ تن مرغ خارج از شبکه توزیع در آمل 

حسین هدایتی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۷ هزار و ۴۵۰ کیلو مرغ خارج ازشبکه توزیع در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مرغ خارج از شبکه توزیع در از طریق محور هراز، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این ارتباط، ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی به ۲ خودروی حامل مرغ در محور مواصلاتی هراز این شهرستان مشکوک شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن در مجموع ۷ هزار و ۴۵۰ کیلو گرم مرغ زنده خارج از شبکه توزیع به ارزشی بالغ بر یک‌میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

هدایتی در خاتمه اظهار کرد: مرغ‌های مکشوفه به اداره مربوطه در این شهرستان تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

*کشف ۴/۵ تن چوب قاچاق درسوادکوهشمالی 

حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف ۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق و توقیف ۲ خودرویوانت نیسانخبر داد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در این راستا از شناسایی ۲ خودروی نیسان حامل چوب در یکی از محورها توسط خبر داد و  اضافه کرد: پس از توقیف خودروهای مورد نظر در بازرسی از آنها در مجموع ۴ و نیم تن چوب‌های جنگلی را کهبه صورتغیرمجاز برداشت شده بودند،کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به دستگیری دوقاچاقچیچوب اظهار کرد: ماموران انتظامی پس از تشکیل پرونده چوب‌های کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرهودی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، بهتاراجبردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول