اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

دستگیری یکی از عوامل ترور ۲ بسیجی اهل سنت/ جزئیات تیراندازی در نیک شهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیک شهر از دستگیری یکی از عوامل ترور دو بسیجی اهل سنت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری یکی از عوامل ترور ۲ بسیجی اهل سنت/ جزئیات تیراندازی در نیک شهر

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، علی اکبر صفوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیک شهر در گفتگو با خبرگزاری بسیج از دستگیری یکی از عوامل ترور دو بسیجی اهل سنت در این شهرستان خبر داد.

وی در ادامه افزود: رضا رئیسی فردی است که ماشین در اختیار عامل ترور دو بسیجی قرار داده که با پیگیری‌های صورت گرفته، دستگیر شد.

صفوی در ادامه با بیان اینکه هر دو بسیجی شهید در نیک شهر اهل سنت بوده اند، افزود: درتاریخ ۱۷اردیبهشت ماهساعت 16:45 دقیقه در دهستان هیچان از توابع شهرستان نیکشهر برادر بسیجی خدابخش غریب فرمانده پایگاه شهید عیسی درزاده و مسلم درزاده با مسئولیت فرمانده دسته گردانبیت المقدسدر روستای هیچان توسط مهراب صلاحی برادر شرور حسن صلاحی به شهادت رسیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیک شهر ادامه داد: شهید خدابخش غریب زاده متولد 1353، فرهنگی بود و یک دختر و دو پسر داشت. مسلم در زاده نیز متولد 1374 بود.

وی در خصوص جزئیات شهادت این دو شهید، گفت: شهید خدابخش با سلاح کلاشینکف هدف تیراندازی قرار گرفته و از ناحیه سر و صورت، مجروح شده و به شهادت رسید. شهید مسلم درزاده نیز روز قبل از تیراندازیگروگانگرفته شده بود و در صندوق ماشین حبس و دستانش با لنگ بلوچی بسته شده بود که روز شهادت خدابخش، شهید درزاده نیز با شکلیک دو تیر به قفسه سینه‌اش به شهادت می‌رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول