اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تشکیل جلسه کشاورزی و صنعت در مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد/تمهیدات مقابله با خشکسالی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره کل مدیریت بحران استانداری جهت بررسی و تمهیدات لازم برای سال زراعی کم بارش اقدام به تشکیل جلسه کمیته کشاورزی و صنعت کرد.

تشکیل جلسه کشاورزی و صنعت در مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد/تمهیدات مقابله با خشکسالی

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اقدام به تشکیل جلسه کمیته کشاورزی و صنعت به دلیل بارش کم در سال ۱۳۹۹_۱۴۰۰ کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره کل مدیریت بحران استانداری جهت بررسی و تمهیدات لازم برای سال زراعی کم بارش اقدام به تشکیل جلسه کمیته کشاورزی و صنعت کرد که تمهیدات لازم به کمیته مذکور ابلاغ گردید.

محمدی عنوان کرد: کمیته کشاورزی و صنعت موظف گردید به ادارات و سازمان‌های زیربط تمهیدات لازم را به منظور کاهش خسارات به کشاورزان و صنایع استان مصوبه‌ای ارسال کند تا برای کاهش خسارت به کشاورزان از کشت محصولاتی مانند برنج، هندوانه و.. که آبدهی زیادی احتیاج دارند خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت بحران توصیه کرد که کشاورزان با همکاری صندوق بیمه کشاورزی نسبت به بیمه محصولات کشاورزی خود اقدام کنند و همچنین جهت ذخیره سازی آب و روان آب‌ها، پیش بینی سد در نقاط مستعد استان را برای مبارزه با مشکل کم آبی در برنامه کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول