اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حمایت ویژه هیات پزشکی ورزشی فارس از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی

رئیس هیات پزشکی ورزشی فارس گفت: ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان تا پس از برگزاری رقابت‌ها به‌صورت ویژه حمایت می‌شوند.

حمایت ویژه هیات پزشکی ورزشی فارس از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی

کاوه باشتی در گفتگو با فارس با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی فارس در راستای رسالت خود و با هدف حمایت از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی در همه حال حامی ورزشکاران بوده است، گفت: این هیات از آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک و پارالمپیک در کنار ورزشکاران استان بوده و اقدامات حمایتی خود را انجام داده است.

وی افزود: هیات پزشکی ورزشی فارس به وزشکاران استان که سهمیه المپیک و پارالمپیک را کسب کرده‌اند نیز خدمات ویژه ای ارائه می‌دهد.

باشتی بیان کرد: این خدمات در زمینه تخصصی پزشکی و پیراپزشکی، مشاوره تخصصی تغذیه ورزشی و روانشناسی ورزشی و سایر خدمات ویژهبه صورتتخصصی  است.

رئیس هیات پزشکی ورزشی فارس ادامه داد: این خدمات از قبل از اعزام ورزشکاران استان آغاز شده و در حین و پس بازگشت آنان ادامه خواهد داشت و به صورت اختصاصی و رایگان انجام خواهد شد.

به گزارش فارس، رقابت های المپیک ۲۰۲۱  از یکم لغایت هفدهم مردادماه و پیکارهای پارالمپیک از دوم لغایت چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۰ در توکیو برگزار می‌شود.

رقابت‌های المپیک و پارالمپیک توکیو ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰  برگزار شود اما شیوع بیماریکرونادر سراسر جهان این رقابت ها را به تعویق انداخت.کاروان ورزشی ایران با نام ستارگان ایران زمین در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول