اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بالن‌های آتش‌زا موجب 12 آتش‌سوزی در مزارع شهرک‌های صهیونیست‌نشین شد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که به دنبال ارسال بالن‌های آتش‌زا از غزه به مناطق هم‌مرز با این منطقه در اراضی اشغالی، بیش از 12 آتش‌سوزی در زمین‌ها و مزارع شهرک‌های صهیونیستی رخ داده است.

بالن‌های آتش‌زا موجب 12 آتش‌سوزی در مزارع شهرک‌های صهیونیست‌نشین شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مناطقی از سرزمین‌های اشغالی همجوار مرزهای غزه برای سومین روز متوالی توسط بالن‌های آتش‌زایی که فلسطینیان به تلافی حملات رژیم صهیونیستی پرتاب می‌کنند، شاهد آتش‌سوزی است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از صبح امروز بر اثر ارسال بالن‌های آتش‌زا از سمت غزه، ۱۲ آتش‌سوزی در مناطق همجوار نوار غزه و خاک فلسطین اشغالی رخ داده است.

کمیته‌های حامی انتفاضه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که ازسحرگاهامروز شنبه ده‌ها بالن و بادبادک آتش‌زا به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین همجوار غزه پرتاب شده و همچنان هم این روند ادامه خواهد داشت.

در این بیانیه ضمن درخواست از شهروندان غزه برای جمع‌آوری و به آتش کشیدن لاستیک‌ها در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی بسیج عمومی اعلام کرده و از اهالی غزه خواسته است از ساعت هشت امشب در همه اردوگاه‌های واقع در شرق غزه شیوه مبارزاتی ایجاد کابوس شبانه را برای برآشفته کردن دشمن را از سر گیرند.

فلسطینی‌های ساکن نوار غزه  از دهم فروردین‌ماه امسال (۱۳۹۷) و با آغاز راهپیمایی‌های بازگشت علاوه بر خلق شیوه مبارزاتی  پرتاب بادبادک‌های آتش‌زا واحدهایی به نام کابوس شبانه تشکیل دادند که مأموریت آنها ایجاد رعب و سر و صدا برای دهها نظامی و صدها شهرک‌نشین اسرائیلی مجاور غزه با آغاز شب است.

با آغاز هر شب، دهها جوان فلسطینی در مرز غزه شروع به کوبیدن طبل و سر دادن آواز می‌کنند و تعداد دیگری از آنها بالون‌های آتش‌زا به سمت شهرک‌ها می‌فرستند.

انتهای پیام/.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول