اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نکونام: بازیکنان فولاد جانانه جنگیدند و کار بزرگی انجام دادند/هیچ زوری نداریم و تمکین می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنان فولاد جانانه جنگیدند و کار بزرگی انجام دادند.

نکونام: بازیکنان فولاد جانانه جنگیدند و کار بزرگی انجام دادند/هیچ زوری نداریم و تمکین می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،جواد نکونامدر نشست خبری پس از پیروزی فولاد خوزستان مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: به هواداران تیممان و مردم استان تبریک می‌گویم. برد شیرین و دلچسبی برایمان بود. بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا که در گروه سختی بودیم، امروز بازیکنانمان نشان دادند که بزرگ و با کیفیت هستند. با وجود اینکه در آنجا بازی‌های سنگینی داشتیم بازیکنان تیم ما امروز واقعا کاربزرگی انجام دادند. 

وی افزود: خوشحالیم از این که توانستیم یک تیم خوب را ببریم. هیچ تیمی به اندازه ما نتوانسته بود آن‌ها را تحت فشار قرار بدهد. در یکی دو صحنه تمرکزمان را از دست دادیم و یکی دو موقعیت به آن ها دادیم اما در کل از نظر فوتبالی سر بودیم. وقتی بازی مستقیم شد مجبور شدیم دفاع کنیم. ناخواسته عقب کشیدیم. برد شیرینی برایمان بود. امیدوارم شرایطمان را حفظ کنیم. تمام تلاشمان را تا روز آخر می‌کنیم. مصدوم داریم اما تا روز آخر تلاش می کنیم. بازیکنانم جانانه جنگیدند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد فرسایشی شدن مسابقات لیگ برتر، گفت: سازمان لیگ در این مورد تقصیری ندارد. اما جالب است که ما از عربستان نامه نگاری کردیم یک روز بازی ما را عقب بیندازند، صراحتا گفتند نمی‌شود اما تا دو تیم درخواست دادند بدون هیچ دلیلی بازی‌هایشان عقب افتاد.

وی تصریح کرد: مطمئن باشید هیچ برنامه ریزی برای کمک به ما صورت نمی گیرد. فقط یکبار قبل از عید به ما کمک شد تا استراحت کنیم. الان سه بازی عقب افتاده ما در خانه است اما طوری برنامه ریزی می کنند که یکی در خانه و یکی بیرون از خانه باشد. هیچ زوری نداریم ولی باید تمکین کنیم. پنجره ما بسته بود و نتوانستیم بازیکن بگیریم. اما با پنجره بسته، بازیکن کرونایی و...تا روز آخر قول می‌دهم تمام توانم را برای فولاد بگذارم. ما بازیکن نداریم که بازی بدهیم اما تیم‌های دیگر اینطور نیستند. واقعا شرایط خاصی داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول