اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

درخواست شوراهای ائتلاف شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات

دبیر شورای ائتلاف چهارمحال و بختیاری گفت: تقریبا تمام اعضای شهرستانی و استانی، حضرت آیت‌الله رئیسی را بهترین فرد برای گزینه نهایی این شورا جهت حضور در انتخابات پیش رو معرفی کردند.

درخواست شوراهای ائتلاف شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات

مهدی حامدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص عملکرد این شورا در چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به ساز و کار شورا و اولویت ایجاد اتحاد بین کاندیداهای انقلابی با توجه به نظر اعضای استان‌ها و شهرستان‌ها، نظرسنجی‌های میدانی روی گزینه‌های احتمالی برای ریاست جمهوری دوره آینده در استان ما هم انجام شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر اساس نظرسنجی‌های متعددی که انجام گرفت در نهایت تقریبا تمام اعضا، حضرت آیت‌الله رئیسی را بهترین فرد برای گزینه نهایی این شورا جهت حضور در انتخابات پیش رو معرفی کردند.

وی افزود: شورای ائتلاف استان و شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری در نامه‌های رسمی و مجزا خطاب به حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف کشور نظر استان را اعلام کردند و درخواست کردند شورای ائتلاف برای حضور آیت الله رئیسی در انتخابات پیش رو مقدمات و رایزنی‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول