اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من ا مشاورین املاک متخلف در گلبهار پلمب می‌شوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران با اشاره به اینکه به دلیل رشد قارچ‌گونه مشاورین املاک در این شهر، مجوز جدیدی صادر نمی‌شود، گفت: پلمب واحدهای فاقد مجوز و مشاورین املاک متخلف با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه املاک در دستور کار قرار دارد.

فارس من ا مشاورین املاک متخلف در گلبهار  پلمب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلبهار، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی «فارس من » سوژه‌ای تحت عنوان «گلبهار را از دست بنگاه داران نجات دهید» را ثبت و درخواست پیگیری داشتند.

به همین منظور به سراغ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران رفتیم و با وی در خصوص وضعیت مشاورین املاک در گلبهار به گفت‌وگو نشستیم.

محمدرضا مقدم بابیان اینکه به دلیل رشد قارچ گونه مشاورین املاک در گلبهار هیچ‌گونه مجوز جدید صادر نمی‌شود، به پلمب واحدهای بدون مجوز در این شهر اشاره کرد و گفت: با همکاری اتاق اصناف چناران و اتحادیه املاک واحدهای بدون مجوز شناسایی و نسبت به پلمب آن‌ها اقدام شده است.  

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران ضمن تائید رشد قارچ گونه مشاورین املاک در گلبهار افزود:  برای جلوگیری از رشد بیشتر محدودیت‌هایی را در صدور مجوز املاک ایجاد کرده‌ایم که با اجرای آن مانع افزایش بیشتر املاک در گلبهار خواهد شد.

وی یادآور شد: در راستای  سازمان‌دهی و نظارت بیشتر  مشاورین املاکی که اعتبار مجوز آن‌ها به اتمام رسیده باشد از فعالیت آن‌ها جلوگیری و  باید در مکان‌های جدید شهر که واحدهای املاک کمتری وجود دارد فعالیت کنند،در غیر این صورت مجوز آنان  تمدید نخواهد شد و محل فعالیت نیز پلمب می‌شود.

مقدم به برخی از گلایه‌های مردم در خصوص تخلفات در برخی از واحدهای مشاورین املاک در گلبهار اشاره کرد و ادامه داد: خریدوفروش زمین‌های کشاورزی، اخذ کمیسیون خارج از نرخ نامه و حضور افراد با عنوان دلال را ازجمله برخی تخلفات و گلایه‌های شهروندان از این صنف است.

وی بیان کرد: مشاورین املاک باید ضوابط و مقررات صنفی  را رعایت کنند، اتاق اصناف و  اتحادیه املاک مسئول رسیدگی به این نوع تخلفات است و اگر شکایتی هم به دست ما برسد به آن رسیدگی می‌کنیم.

رئیس اداره صمت چناران به ماده ۳۹ قانون نظام صنفی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بر این اساس مسئولیت نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی به عهده اتاق اصناف  است و اداره صمت بر عملکرد اتاق اصناف و اتحادیه‌ها نظارت دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول