اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دادستان‌ها مسوولان دستگاه‌های اجرایی را پای کار بیاروند/ «یاسر بای» دادستان مینوشت شد

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دادستان‌ها باید مسوولان دستگاه‌های اجرایی را پای کار بیاروند و برای رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

دادستان‌ها مسوولان دستگاه‌های اجرایی را پای کار بیاروند/  «یاسر بای» دادستان مینوشت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، هادی هاشمیان در مراسم معارفه دادستان مینوشت که همزمان با افتتاح ساختمان جدید دادسرای این شهرستان هم بود، اظهار کرد: امسال که رفع تولید و موانع هست کار همکاران ما دوچندان است تا هم بخشی از اقدامات انجام نشده سال گذشته را به سرآنجام برسانیم و هم برای رفعموانع تولیدتلاش کنیم.

وی تصریح کرد: دادستان‌ها باید مسوولان دستگاه‌های اجرایی را پای کار بیاروند و برای رونق تولید و تحققاقتصاد مقاومتیتلاش کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سال گذشته کارخانه‌های تملک شده توسط بانک‌ها شناسایی شد و امسال تمرکز ما بر بازگشت این واحدها به تولید است.

هاشمیان خاطرنشان کرد: بازگردانده شدن دیون بانک‌ها در گرو از سرگیری تولید در این واحدهاست.

* اعضای شورای تامین مینودشت از ظرفیت حمایت تمام قد دستگاه قضایی برای رفع موانع تولید این شهرستان بهره‌مند شوند

رئیس کل دادگستری گلستان، خطاب به اعضای شورای تامین شهرستان مینودشت گفت: دستگاه قضایی، تمام قد برای حمایت از تولید در کنار آنان است و از این ظرفیت برای رفع موانع تولید در این شهرستان بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: همزمان با حمایت از تولیدکنندگان سالم با کسانی هم که ارز دولتی دریافت کردند اما به جای صرف آن در تولید، خانه و املاک در کشورهایی مانند «ترکیه» و «قبرس» خریدند، برخورد کردیم.

رئیس کل دادگستری گلستان به افتتاح ساختمان دادسرای مینودشت هم اشاره کرد و گفت: با افتتاح این بنا، از امروز فضا برای پاسخگویی بهتر به مراجعان بهتر شد.

هاشمیان افزود: این ساختمان با ۴۰۰ مترمربع زیربنا در دو طبقه و ۱۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان امروز به مینوشت رفت و با معرفی دادستان جدید این شهرستان، حکم دادستانی این شهر را به «یاسر بای» ابلاغ کرد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول