اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بسیج سازندگی در امر محرومیت‌زدایی نقش برجسته‌ای دارد/ بسیج سازندگی امروز به نماد محرومیت‌زدایی تبدیل شد

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: بسیج سازندگی در همه عرصه کارنامه پرافتخاری دارد که در همه عرصه‌های خوش درخشیده ولی در امر محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم نقش برجسته‌ای داشته است.

بسیج سازندگی در امر محرومیت‌زدایی نقش برجسته‌ای دارد/  بسیج سازندگی امروز به نماد  محرومیت‌زدایی تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی عصر امروز در همایش جهادگران بسیج سازندگی با بیان اینکه بسیج سازندگی یعنی کارهای ناممکن را به ممکن تبدیل کردند، اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی بسیج است که بسیج سازندگی مولود مقدس بسیج است

وی تصریح کرد: بسیج در دنیا نظیر ندارد ممکن است در دنیا تشکل‌هایی و اتفاقات مردمی صورت بگیرد اما قابل قیاس با بسیج ما نیست چون روحیه جهادی و روحیه انقلابی و خستگی‌ناپذیری ما را ندارند.

* بسیج سازندگی امروز به نماد مجاهدت و خدمت به مردم در سازندگی و محرومیت‌زدایی تبدیل شده است/ بسیج سازندگی همچون اتمام ۲۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی که کمتر از دو ماه کارهای سخت و ناممکن را به ممکن تبدیل کرده است

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: در همین بسیج با فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بسیج سازندگی تشکیل شد که این سازمان یکی از الطاف خداوند و برکات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که امروز به نماد مجاهدت و خدمت به مردم در سازندگی و محرومیت‌زدایی تبدیل شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی مولود مبارک و بستر امیدآفرینی در جامعه و بستر انسان‌ساز هست که کارهای سخت و ناممکن را به ممکن تبدیل می‌کند نظیر مبارزه با ویروس کرونا یا همین ۲۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی که کمتر از دو ماه به اتمام رسید.

وی افزود: بسیج سازندگی در همه عرصه کارنامه پرافتخاری دارد که در همه عرصه‌های خوش درخشیده ولی در امر محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم نقش برجسته‌ای داشته است.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی با ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه و اشتغالزایی و تولید باعث امیدآفرینی در جامعه شد.
حسینی یادآور شد: بسیج سازندگی در امر جهیزیه، کمک مومنانه، طرح شهید سلیمانی و ... کمک‌رسان و کنار مردم بوده‌اند.

وی تاکید کرد:‌ بسیج سازندگی آنگونه که باید در امر رسانه‌ای خوب عمل نکرده رسانه بسیج سازندگی باید گزارش خبری مستند از همه اقدامات و خدماتی که انجام می‌دهد در رسانه و فضای مجازی از عملکردشان به مردم ارائه دهد چرا که دشمن به دنبال ناامید کردن جامعه هستند برای همین تلاش شود مردم و کشور از خدمات و اقدامات ارزشمندتان آگاه شوند.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان با تبریک فرارسیدن سالروز بسیج سازندگی، از تلاش های همه جهادگران بسیجی و مسوولان بسیج سازندگی نواحی خواست در سال ۱۴۰۰ با صلابت و قدرت و همدلی و روحیه جهادی بیشتر همچون در سال‌های گذشته برای خدمت‌رسانی به مردم شریف استان پای کار بیایند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول