اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مشارکت اقوام و مذاهب در انتخابات فرصتی برای پیشبرد اهداف نظام در عرصه بین‌الملل است

رئیس شورای راهبردی گروه جهادی ایران سربلند در دیدار با رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و رئیس شورای وحدت اصولگرایان در استان هرمزگان بر رویکرد و سیاست های این گروه جهادی در نگاه ویژه به مشارکت اقوام و مذاهب در انتخابات پیش‌رو تاکید کرد.

مشارکت اقوام و مذاهب در انتخابات فرصتی برای پیشبرد اهداف نظام در عرصه بین‌الملل است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمد مهدی غفاری رئیس شورای راهبردی گروه جهادی ایران سر بلند در نشستی با حجت الاسلام قنبر درویشی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی و حسینی هاشمی رئیس شورای وحدت اصولگرایان دراستان هرمزگانبر هم‌افزایی بین نیروهای انقلابی و توجه به اقوام و مذاهب در سراسر کشور تاکید کرد.

وی افزود: مشارکت اقوام و مذاهب در انتخابات یکی از نکاتی است که همیشه مهم بوده و در انتخابات دولتمردان به ویژه گروه‌های سیاسی باید اقوام و مذاهب مختلف را به عنوان فرصت ببینند.

غفاری با بیان اینکه با حضور و درایت علمای شیعه و سنی فضای تعامل و تفاهم خاصی بین شیعه و سنی هرمزگان حاکم بوده که این الگویی برای سایر استان هاست، خاطرنشان کرد: تلاش گروه جهادی ایران سربلند تقویت این تعامل است؛ همه جناح‌ها، شیعه و سنی، بومی و غیربومی باید در کنار هم در فضایی سرشار از صمیمیت در راستای اهدافنظام جمهوری اسلامیایران و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم‌.

براساس این گزارش، در ادامه این سفر رئیس شورای راهبردی گروه جهادی ایران سربلند به‌همراه اعضای شورای راهبردی این گروه در جزیره قشم حضور یافته و با شیخ محمد‌صالح امینی امام‌جمعه اهل سنت غرب جزیره قشم دیدار کردند.

امام‌جمعه اهل سنت غرب جزیره قشم در جمع رئیس و اعضای شورای راهبردی گروه جهادی ایران سربلند اظهار داشت: امروز وحدت بین اهل تشیع و اهل‌سنت در ایران به‌ویژه در شهرستان قشم زبانزد خاص و عام است و این موفقیت با اندیشه‌های مقام معظم رهبری محقق شده و امیدواریم همه مسلمانان منطقه و جهان با الهام از وحدت حاکم در ایران نسبت به تقویت این گزینه نجات‌بخش در مقابل با دشمنان اسلام همت کنند.

شیخ امینی تاکید کرد: به‌طور حتم حمایت قاطعانه از مقام معظم رهبری و حرکت در مسیری که ایشان برای موفقیت کشور ترسیم می‌کنند، مهمترین عامل برای آینده ایران اسلامی است.

غلامرضا جاودان قائم مقام شورای راهبردی گروه جهادی ایران سربلند نیز در این دیدار با بیان اینکه این گروه برای پرشور‌کردن تنور انتخابات و مشارکت حداکثری مردم و افزایش قدرت روزافزون ایران اسلامی تلاش می‌کند، گفت: با توجه به سابقه فعالیت گروه جهادی ایران سربلند در دو دهه گذشته به‌حمدالله امروز شرایطخوبیدر کشور داریم و استقبال گروه‌های سیاسی و اقوام و مذاهب در اکثر استان‌ها از این گروه جهادی معین موضوع است.

جاودان با بیان اینکه گروه جهادی ایران سربلند به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای ایجاد انگیزه برای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی جوانان در مناطق محروم، کمک به نیازمندان و توجه دولتمردان به ظرفیت اقوام و مذاهب تشکیل شده است، افزود: اقوام و مذاهب مختلف ایران جلوه‌ای ازوحدت ملیهستند که بدون توجه به این تنوع هرگز کشور قادر نخواهد بود به پیشرفت و توسعه نائل شود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول