اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اکبرپور: گل‌های ساده‌ای را دریافت می‌کنیم/بازیکنان ماشین‌سازی خودباوری ندارند

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: گل‌های ساده‌ای را دریافت می‌کنیم.

اکبرپور: گل‌های ساده‌ای را دریافت می‌کنیم/بازیکنان ماشین‌سازی خودباوری ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،علیرضا اکبرپورپس از تساوی 2 بر 2 ماشین‌سازی مقابل سایپا، اظهار داشت: همانطور که دیدید این مسابقه برای ما و آنها 6 امتیازی بود و ما خوب شروع کردیم و گل هم زدیم و چند موقعیت هم داشتیم که متاسفانه نشد. اگر آنها گل می‌شد نیمه اول کار را تمام می‌کردیم.

وی ادامه داد: متاسفانه گل‌هایی را می‌خوریم که خوردن این گل‌ها در لیگ برتر هنر است، توپ‌های ساده‌ای که وارد دروازه ما می‌شود. با این شرایط از بچه‌های خودمان راضی هستیم.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد اینکه تیم‌تان در خط حمله مشکل دارد، گفت: داشته‌های ما همین است و نمی‌توانیم بازیکن دیگری را جذب کنیم. سعی کردیم در این مدت آنها را از لحاظ فنی ارتقاء دهیم تا گل‌های بیشتری بزنیم. در مجموع دست مان خالی است و اگر از ابتدا خوب بسته می‌شد، شرایط الان طور دیگری بود. باید کم کم بسازیم و جلو برویم.

اکبرپور ادامه داد: بازیکنان ما اصلا خودشان را باور نمی‌کنند که می‌توانند از حریف عبور کنند و گل بزنند. امیدوارم بچه‌ها به خودباوری برسند. 

انتهای پیام/ 60017/س    

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول