اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مشکلات عدیده سوهان قم در آستانه پلی‌آف فوتبال ایران

تیم فوتبال امید سوهان محمد قم با پشت‌سر گذاشتن مشکلات عدیده آماده دیدارهای مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور می‌شود.

مشکلات عدیده سوهان قم در آستانه پلی‌آف فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نماینده فوتبال استان قم که با شایستگی از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور به مرحله پلی‌آف صعود کرده و از بخت‌های رفتن به لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، سه روز دیگر باید در شهر تبریز به مصاف ماشین‌سازی این شهر برود.

این تیم که به دنبال کسب مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر کشور است، در روزهای منتهی به این دیدار کارش مکان تمرین نداشت و کارش به جایی رسید که ناگزیر به تمرین در ساعات پایانی شب در یک زمین چمن دور از شهر و با ابعاد کوچک  و غیر استاندارد شد.

نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که مسوولان بهداشت قم تا روز جمعه به تیم‌های ورزشی اجازه فعالیت نمی‌دادند و از اداره ورزش و جوانان هم کسی نتوانست این مشکل نماینده فوتبال قم را حل کند، جالب اینکه این تیم مجوز سفر به شهر دیگر را برای انجام یک دیدار رسمی در شرایط کرونایی را دارد اما در قم مجوز تمرین کردن نداشت!

در این شرایط تیم فوتبال سوهان محمد قم با کمترین تمرین باید برای کسب یک نتیجه مناسب تلاش کند و اگر در این مرحله موفق نشود کدام مسوول باید پاسخگو باشد؟ اداره بهداشت یا ورزش و جوانان؟ در شرایطی که دیدارهای این مرحله روزهای ۲۱ و ۲۷ اردیبهشت ماه به ترتیب در تبریز و قم به انجام می‌رسد و تیم برنده راهی مرحله نیمه نهایی می‌شود.

تیم فوتبال امید سوهان محمد قم با هدایت علی شریفی توانست از مرحله مقدماتی مسابقات فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور با کسب ۱۸ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین مجوز حضور در پلی‌آف را کسب کرده و در این مرحله حریف تیم ماشین‌سازی تبریز شود.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول