اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

۱۷ هزار پرس غذای گرم در میان نیازمندان جهرم توزیع شد

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان جهرم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و از محل موقوفات شهرستان جهرم اطعام گرم میان نیازمندان توزیع شد.

۱۷ هزار پرس غذای گرم در میان نیازمندان جهرم توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، بیژن قریب زاده اظهار داشت: به منظور اجرای نیت واقفین در ماه مبارک رمضان سال جاری و عمدتا از محل نیات موقوفات حاج آقا رضا و محمدعلی بیگ شهرستان جهرم بیش از ۱۷ هزار پرس اطعام گرم با هزینه ۲ میلیارد ریال از محل این موقوفات تهیه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت بیرون بر و بسته های غذایی در میان نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: خیرین و واقفین شهرستان جهرم از قدیم الایام در این امر خدا پسندانه پیش قدم بودند و همواره موقوفاتی را با نیت اطعام روزه داران به خصوص نیازمندان و مستمندان ثبت کردند به نحوی که در حال حاضر بیش از ۱۰ موقوفه با نیت اطعام ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان وجود دارد.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جهرم ابراز کرد: اطعام و غذا دادن در پیشگاه خداوند مهربان از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است تا آنجا که امام صادق علیه السلام فرمودند؛ یکی از محبوب ترین کارها نزد خداوند متعال اطعام و سیر کردن مومن است و هر که مسلمانی را غذا دهد تا سیر شود از پاداش اخرت او جز پروردگار جهانیان هیچ کس حتی فرشته مقرب و پیامبر مرسل خبر ندارد.

قریب زاده ادامه داد: برای همین است که اهل بیت علیهم السلام شخصا به این امر پرداخته و با دست مبارک خویش اقدام به اطعام و رساندن آذوقه به نیازمندان می نمودند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول