اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جامعه کارگری زنجان 229 شهید دارد

رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان گفت: جامعه کارگری این استان 229 شهید والامقام تقدیم نظام کرده است.

جامعه کارگری زنجان 229 شهید دارد

یحیی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:  شهدا حافظان این آب و خاک بوده‌اند و با رنگ خون خود، امنیت و آسایش امروز ما و میهن عزیزمان را رقم زده‌اند و اگر این ایثار نبود، قطعا ما نمی‌توانستیم امروز به امورات دیگر بپردازیم.
رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان افزود: امروز نیز کارگران خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی بوده و عامل اصلی در رشد و بالندگی اقتصاد کشور هستند و از این رو، شایسته است که کارگران را رزمندگان عرصه اقتصاد بنامیم.
وی با بیان اینکه جامعه کار و تلاش همیشه و در تمامی عرصه‌ها حضور داشته است، عنوان کرد: جامعه کارگری در استان ۲۲۹ شهید والامقام به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
احمدی تصریح کرد: کارگران نقش بسزایی در تحقق منویات مقام معظم رهبری و به خصوص شعار سال داشته و رونق تولید و پیشرفت کشور، مدیون آنها است.
رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان خاطرنشان کرد: اسناد و مدارک شهدای کارگر به کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان ارسال شده و قرار است در این کنگره از خانواده این شهدا نیز تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول