اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جزئیات خسارت سیلاب در بادرود و نائین/ نجات 22 نفر از سیلاب

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اثر بارش‌های رگباری شب گذشته و سیلابی شدن رودخانه 22 نفر از سرنشینان خودروهای عبوری مواجه با سیل بردگی شدند.

جزئیات خسارت سیلاب در بادرود و نائین/ نجات 22 نفر از سیلاب

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: جاری شدن سیلاب در اثر بارش‌های رگباری در مسیر جاده معادن واقع در ۲۵ کیلومتری شرق بادرود و سیلابی شدن مسیل‌ها و آبراهه‌های منطقه در عصر دیروز سبب آب گرفتگی ۲ خودروی سواری حامل کارکنان معدن سنگ آهن و معدن مس و نیز واژگونی ۲ دستگاه تریلر در مسیر معدن شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام تیم‌های امدادی و یافتن ۵ نفر سرنشینان خودروها گفت: بر اثر بارش‌های رگباری شب گذشته و سیلابی شدن رودخانه و مسیل‌های فصلی بخش بادرود شهرستان نطنز و محور جاده‌ای انارک به چوپانان شهرستان نائین ۲۲ نفر از سرنشینان خودروهای عبوری که مواجه با سیل بردگی شده بودند، توسط ۹ تیم امدادی نجات یافته و ۱۰ نفر مجروح این حوادث به مراکز درمانی اعزام شدند که ۱۴ نفر از این افراد کارکنان معادن منطقه بادرود بودند.

وی ادامه داد: بر اثر وزش تندباد شدید شب گذشته نیز در مناطق روستایی و شهرهای فرخی و جندق شهرستان خور و بیابانک به ۱۱ پایه تیر برق، ۴ دستگاه پنل خورشیدی خسارت وارد شد و سبب اختلال در تردد در محورهای جاده‌ای به علت خیزش گرد و غبار شد که با اعلام هشدار و آمادگی دستگاه‌های مدیریت بحران در مناطق امدادرسانی انجام و حوادث کنترل و شبکه برق به موقع تعمیر و وصل شد.

شیشه‌فروش با اشاره به اینکه به علت نشست ۱۰ متر از آزادراه شهید سردار حجازی نطنز به اصفهان در اثر ریزش جاده ناشی از بارش‌های هفته گذشته و عبور قنات از زیر محور باعث مسدود شدن ۵۰ کیلومتر از محور شد، خاطرنشان کرد: جاری شدن سیل در محور ارتباطی انارک به چوپانان شهرستان نایین سبب  انسداد موقت محور شد و همچنین فیبر نوری منطقه به علت سیل قطع شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص۱۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول