اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات مشکل‌گشا است

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین ابزار برای تحکیم پایه‌های اقتدار، امنیت و عزت ملی است و حضور حداکثری و انتخاب اصلح می‌تواند مشکل‌گشای بسیاری از معضلات امروز جامعه اسلامی باشد.

حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات مشکل‌گشا است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران طی گفت‌وگویی جمهوری اسلامی را اولین نظام مردم‌سالاری دینی در جهان دانست و اظهار کرد: اندیشه مردم‌سالاری و حق مشارکت عموم ملت بزرگ ایران در امور کشور از دغدغه‌های مهم امامین انقلاب است و مشارکت حداکثری در انتخابات، جلوه مردم‌سالاری دینی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات پیش رو در کشور، افزود: یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشارکت عموم ملت بزرگ ایران اسلامی در اداره امور کشور با برگزاری انتخابات است.

شکریان با بیان اینکه اندیشه مردم‌سالاری و مشارکت عموم ملت بزرگ ایران اسلامی در تعیین سرنوشت کشور با برگزاری انتخابات یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری (ره) است، تصریح کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین ابزار برای تحکیم پایه‌های اقتدار، امنیت و عزت ملی است و حضور حداکثری و انتخاب اصلح می‌تواند مشکل‌گشای بسیاری از معضلات امروز جامعه اسلامی باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات در حکومت‌های اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز همه ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری نظام اسلامی بر پایه رای و انتخاب ملت بزرگ ایران اسلامی استوار شده است و باید مولفه‌هایی که رهبری معظم انقلاب برای انتخاب فرد اصلح بیان داشتند مورد توجه همگان قرار بگیرد.

وی علاج مشکلات کشور را در حضور حداکثری ملت بزرگ ایران در انتخابات پیش رو دانست و تاکید کرد: حضور حداکثری و مشارکت بالای ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای روی کار آمدن یک دولت جوان و انقلابی می‌تواند بسیاری از مشکلات امروز کشور را رفع کند.

شکریان در پایان با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن حفظ وحدت و انسجام ملی است، اضافه کرد: حضور حداکثری ملت بزرگ ایران اسلامی در پای صندوق های رای ،قطعا موجب تولید قدرت ملی و بی‌اثر کردن تمامی تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه است و برخی معضلات کشور در حوزه‌های مختلف رفع یا کاهش پیدا خواهد کرد و به‌ویژه در صحنه‌های بین‌المللی موجب پیشرفت و ارتقای ایران اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: وضعیت اقتصادی امروز کشور نتیجه عدم شناخت دقیق از ظرفیت‌های عظیم درون نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اعتماد به مذاکرات و غربی‌ها نمی تواند تمامی مشکلات کشور را حل کند که قطعا با روی کار آمدن یک دولت جوان و گفتمانی و با تکیه با توان، مدیریت داخلی و با باور ما می‌توانیم بسیاری از این مشکلات و معضلات رفع خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول