اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کنگره شهدای همدان فرصت روایت ایثارگری‌هاست

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای همدان فرصت روایت ایثارگری‌هاست گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری این کنگره در سال 1۴۰۲ بهره ببریم تا رویدادی شاخص در کشور برگزار شود.

کنگره شهدای همدان فرصت روایت ایثارگری‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاج‌بابایی پیش از ظهر امروز در جلسه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با عنوان برگزاری کنگره‌ ۸ هزار شهید استان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: شهدا و خانواده‌های شهدای شاخصی در استان همدان وجود دارد که می‌توانند ظرفیتی برای کنگره ۱۴۰۲ باشند.

وی با بیان اینکه عملیات‌های شاخصی از جمله عملیات رمضان که در جریان جنگ تحمیلی انجام شده که از افتخارات استان همدان است و باید به نسل جوان معرفی شود گفت: کنگره ۱۴۰۲، بهانه‌ای برای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس توسط رزمندگان و جانبازان و شهدای گرانقدر به نسل آینده خواهد بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: از برگزاری کنگره استانی ۸ هزار شهید همدان در سال ۱۴۰۲ استقبال می‌‌کنیم زیرا این مهم فرصت خوبی برای معرفی دستاوردها و ایثارگری استان در جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه باید در این کنگره از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استان استفاده کنیم تا در سطح کشوری شاخص باشد افزود: عملیات رمضان، بمب‌گذاری ورزشگاه قدس توسط دشمن و سفر سردار سلیمانی به همدان بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد و به مردم معرفی شود.

حاج‌بابایی در پایان گریزی به نقش سرادار شهید علیرضاحاج بابایی در دوران دفاع مقدس بالاخص در استان کردستان زد و با بیان اینکه باید این نقش تاثیر‌گذار و اثربخش مطرح شود خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول