اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تبریک رؤسای جمهور همسایه به « جبار اف» در سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم

رؤسای جمهور روسیه، قزاقستان، ازبکستان، ترکمنستان و تاجیکستان هفتاد و هفتمین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم را به رئیس جمهور و مردم قرقیزستان تبریک گفتند.

تبریک رؤسای جمهور همسایه به « جبار اف» در سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «سادیر جباراف» رئیس جمهور قرقیزستان به مناسبت هفتاد و هفتمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی به مردم قرقیزی تبریک گفت.

در پیام رئیس جمهور ضمن تبریک و قدردانی و ادای احترام به قهرمان میدان جنگ آمده است: نام سربازان ما با حروف طلایی در تاریخ جنگ بزرگ میهنی ثبت شده است. بیش از 150 هزار نفر از شهروندان قرقیزستان به دلیل شجاعت و قهرمانی خود جایزه دریافت کردند، 73 نفر از آنها قهرمان اتحاد جماهیر شوروی شدند و 22 نفر نیز دارندگان کامل نشان افتخار شدند. قرقیزستان مهمات ، مواد غذایی و پوشاک و صنایع دفاعی و مهمترین مواد اولیه استراتژیک را در جبهه تأمین کرده است. امروز ما با سپاس و افتخار عمیق کسانی را به یاد می‌آوریم که به قیمت جان خود و تلاش‌های باورنکردنی یک پیروزی مشترک را در جبهه‌های جنگ به دست آوردند.

شما با شجاعت ، قهرمانی ، همبستگی و کار خستگی ناپذیر خود به این پیروزی بزرگ رسیده اید. این مسئولیت بزرگی را به عهده ما می‌گذارد. وظیفه ما حفظ صلح و آرامش ، اطمینان از سعادت مردم ، تقویت کشور است. صلح ، ثبات و سعادت برای قرقیزستان! 

به همین مناسبت «سلمان بن عبدالعزیز آل سعود»  پادشاه عربستان سعودی، «ولادیمیر پوتین»، «قاسم ژامرت تاکایف» ، «شوکت میرضیایف» ،« قربانقلی بردی محمداف» و «امامعلی رحمان» رؤسای جمهور روسیه، قزاقستان، ازبکستان، ترکمنستان و تاجیکستان و «نورسلطان نظربایف» اولین رئیس جمهور قزاقستان هفتاد و هفتمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی را به وی و مردم قرقیزستان تبریک گفتند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول