اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

جاده‌های خراسان شمالی از 21 اردیبهشت بسته می‌شوند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: پلیس استان با توجه به بسته بودن جاده‌ها به مناسبت عید سعید فطر در ۱۷ نقطه از محورهای استان مستقر می‌شود و ورود و خروج خودروها را کنترل می‌کند.

جاده‌های خراسان شمالی از 21 اردیبهشت بسته می‌شوند

سرهنگ سجاد نامور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: به مناسبت تعطیلات عید فطر بیش از  ۳۰۰ نیروی پلیس در طول ۲۴ ساعت به کار گرفته می‌شوند تا ورودی و خروجی‌های شهرستان‌ها را کنترل می‌کنند.

وی گفت: در تعطیلات به مناسبت عید سعید فطر برای جلوگیری از شیوع کرونا و کمک به قطع زنجیره این ویروس، تمامی جاده‌های استان از ۲۱ اردیبهشت‌ماه بسته می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود و خروج خودروها در تمام راه‌های ارتباطی استان از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوع است.

سرهنگ نامور افزود: رانندگان متخلف که مصوبه ستاد ملی کرونا را رعایت نکنند در شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال و در شهرهای نارنجی و زرد پنج میلیون ریال جریمه می‌شوند.

وی با اشاره به ازسرگیری فعالیت مشاغل گروه ۱ و ۲ به مدت ۲ هفته در شهرهای قرمز و نارنجی گفت: درصورتی‌که صنفی در شهر قرمز دچار تخلف شود به مدت سه هفته و در شهرهای نارنجی ۲  هفته پلمب خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: از مردم انتظار می‌رود برای کمک به قطع زنجیره کرونا، با طرح محدودیت‌های کرونایی همکاری کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول