اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فراهم شدن زمینه آزادسازی 24 نفر از زندانیان نیازمند مالی و جرائم غیرعمد در اهر

رئیس دادگستری اهر گفت: با مشارکت خیران، زمینه برای آزادی 24 نفر از محکومین مالی و جرائم غیرعمد در اهر فراهم شد.

فراهم شدن زمینه آزادسازی 24 نفر از زندانیان نیازمند مالی و جرائم غیرعمد در اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلامی محمدعلی نظری در مراسم نمادین ستاد برگزاری جشن گلریزان اهر، اظهار داشت: طی فراخوان اعلام شده برای این امر خداپسندانه از سوی این ستاد که با استقبال ویژه اهالی نوع‌دوست و خیر منطقه، صاحبان طرح‌های تولیدی، اصناف، بازاریان، کارکنان ادارات و نهادها همراه بود.

وی همچنین اضافه کرد: مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان تاکنون  برای این امر جمع‌آوری شده و زمینه برای آزادی ۲۴ نفر از محکومین مالی و جرائم غیرعمد که به علت عدم استطاعت مالی توانایی پرداخت بدهی و یا دیه خود را نداشته و در زندان به سر می‌برند  فرصت آزادی این زندانیان فراهم شد.

این مقام ارشد قضایی شهرستان به عملکرد سال گذشته نیز اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته زمینه آزادی ۵۵ نفر فراهم شده که از این تعداد ۲۷ نفر توسط ستاد دیه ۲۲ نفر توسط خیران و ۶ نفر نیز توسط انجمن حمایت از زندانیان شهرستان از زندان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشته‌اند.

رئیس دادگستری اهر یادآور شد: در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال و سیاست‌های دستگاه قضایی در حمایت از طرح‌های تولیدی و صنعتی و رفع موانع تولید با تمهیدات لازم خارج از نوبت به مشکلات کارآفرینان و صاحبان طرح‌های تولیدی و صنعتی رسیدگی می‌شود.

وی تأکید کرد: در این راستا مشکلات چندین واحد تولیدی – خدماتی منطقه که به جهت برخی مشکلات مالی و نوسانات بازار و افزایش هزینه‌های تولید در دستگاه قضایی شهرستان  پرونده قضایی  تشکیل شده و با مشکل تعطیلی مواجه بودند با رایزنی‌های انجام شده و دستورات قضایی، مشکلات این واحدها حل شده و مانع از تعطیلی مجموعه‌های تولیدی و خدماتی شده است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول