اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف ۴۷۴ کیلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:‌ ماموران انتظامی در استان در یک هفته اخیر موفق به کشف ۴۷۴ کیلوگرم مواد مخدر و ۳۸۵ فقره انواع سرقت شدند.

کشف ۴۷۴ کیلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت:‌ در تداوم طرح‌های امنیت بخشی، پلیس و همزمان با اجرای طرح محدودیت‌های تردد کرونایی در سطح استان و همچنین با توجه به برگزاری مراسمات شب‌های قدر، تمهیدات عملیاتی گسترده‌ای در تأمین نظم و امنیت در این شب‌های قدر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در کنار این اقدامات عملیاتی که با حضور و استقرار کارکنان انتظامی در نقاط مختلف شهری به مرحله اجرا گذاشته شد، برخورد با مجرمان و هنجارشکنان نیز به عنوان مهم‌ترین سرفصل‌های مأموریتی پلیس نیز با جدیت از سوی پلیس دنبال شد که دستاوردهای ارزنده‌ای نیز در این خصوص حاصل شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد:‌ در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی در عملیات‌هایی در چند روز اخیر موفق به کشف ۴۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند و در حوزه مقابله با قاچاق کالا نیز در حدود ۱۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

مفخمی شهرستانی ادامه داد: در برخورد با سارقان نیز تعداد ۲۱۸ نفر سارق دستگیر و ۳۸۵ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد،‌که در این عملیات‌ها تعداد ۶ دستگاه خودروی سرقتی نیز از سارقان کشف و ۷ سارق خودرو دستگیر شدند.

وی با بیان معرفی تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات‌ها به مرجع قضائی،‌ از مجموع تلاش و زحمات کارکنان انتظامی استان در طول ماه مبارک رمضان در اجرای طرح‌های متعدد امنیت اجتماعی قدردانی کرد.

دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی در محور ساوه-همدان

رئیس پلیس‌راه استان نیز، از دستگیری سارق خودرو و کشف خودرو سرقتی در عملیات تیمی از مأموران این پلیس در اتوبان ساوه-همدان خبر داد.

محمد پور شمس در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سرقتی وانت نیسان در محور ساوه- همدان، شناسایی و دستگیری سارقان و کشف خودرو سرقتی در دستور کار مأموران پلیس‌راه استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران پلیس‌راه ساوه–همدان سرانجام موفق به شناسایی و متوقف کردن خودروی مذکور و دستگیری سارق طی یک عملیات، در این محور شدند.

رئیس پلیس‌راه استان مرکزی با تأکید بر استفاده از لوازم ایمنی مناسب به منظور حفاظت از انواع وسایل نقلیه از سوی شهروندان افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و خودروی کشف شده نیز به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول