اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

استمرار کمک‌های مومنانه ستاد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد/ اجرای طرح«احسان رمضان» با 8 هزار بسته ویژه نیازمندان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد ۸ هزار بسته معیشتی در قالب طرح احسان رمضان شامل روغن، برنج، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات و سایر اقلام بین نیازمندان استان توزیع شد.

استمرار کمک‌های مومنانه ستاد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد/ اجرای طرح«احسان رمضان» با 8 هزار بسته ویژه نیازمندان

شایان نادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در حاشیه توزیع ۸ هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در قالب طرح احسان رمضان در کهگیلویه و بویراحمد میان نیازمندان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و مسئولان استانی صورت گرفت با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه و لبیک ستاد اجرایی به این فرمان اظهار کرد: بعد از این دستور حکیمانه بود که مجموعه ستاد اجرایی وارد میدان عمل شد و اقدامات گسترده ای برای دستگیری از مردم نیازمند کشور انجام داد.

نادری گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با احصاء نیازمندان واقعی و همچنین کسانی که در این مدت بر اثر ویروس کرونا دچار مشکلات معیشتی و کسب و کار شده بودند قدم در راه اقدامات مومنانه گذاشت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات گسترده این ستاد در استان خاطرنشان کرد: در چندین مرحله کمک‌های ستاد اجرایی به صورت گسترده در قالب بسته‌های معیشتی و بهداشتی همچنین لوازم التحریر و سایر نیازهای روز به دست نیازمندان تا آخرین نقطه استان رسید.

نادری گفت: اقدامات مومنانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تاکنون در چندین مرحله در استان صورت گرفته از ماه مبارک رمضان سال گذشته تا امروز کمک‌های چند ده هزار بسته‌ای در اختیار مستمندان و نیازمندان استان قرار گرفته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله اول ۲۵ هزار بسته معیشتی و در مرحله دوم ۴۰ هزار بسته پروتئینی به نیازمندان اهدا شد.

این مسئول ادامه داد: در مرحله سوم بیش از ۹۰ هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر خم در بین نیازمندان استان توزیع گردید.

وی به سایر اقدامات مومنانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان اشاره کرد و گفت: در مرحله چهارم رزمایش مومنانه از سوی ستاد اجرایی ۱۸ هزار لوازم التحریر میان دانش آموزان در قالب مشق احسان توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله بعد تعداد ۳۰ سری جهیزیه در قالب طرح احسان به زوج‌های جوان نیازمند اهدا شد.

این مسئول در ادامه به اقدامات دیگر اشاره کرد و گفت: در مرحله دیگری از اقدامات مومنانه ۱۶ هزار بسته غذایی در استان توزیع شد و در مرحله دیگر در ایام عید تعداد ۸ هزار بسته معیشتی اهدا شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد به آخرین  اقدام ستاد اجرایی استان در زمینه اقدامات مومنانه اشاره کرد و گفت: تعداد ۸ هزار بسته معیشتی در قالب طرح احسان رمضان شامل روغن، برنج، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات و سایر اقلام بین نیازمندان استان توزیع شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول