اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی بین سپاه و هلال احمر زنجان/ 7 هزار بسیجی آموزش می‌بینند

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی بین سپاه و هلال احمر در استان زنجان خبر داد.

انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی بین سپاه و هلال احمر زنجان/ 7 هزار بسیجی آموزش می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس بابایی ظهر امروز در آیین امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی بین جمعیت هلال احمر استان زنجان و بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به اینکه ایران اسلامی کشور حادثه‌خیزی است، اظهار کرد: هلال احمر در رسالت و آرمان بزرگ خود موفق عمل کرده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به سالروز تاسیس بسیج سازندگی بیان کرد: بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در عرصه‌های مورد نیاز در خدمت مردم است و کارنامه درخشانی در ادوار مختلف دارد.
وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در حوادث، امداد و نجات و پشتیبانی همواره در کنار هلال احمر قرار دارد، تصریح کرد: یکی از این همکاری و مشارکت‌ها در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است که حضور بسیج و هلال احمر توانست روند شیب شیوع بیماری را قبل از موج چهارم کندتر کند.
بابایی با اشاره به اینکه امید است پس از این نیز همکاری‌های بسیج و هلال احمر در استان زنجان بیشتر شود، گفت: این همکاری به کمک‌رسانی به مردم و حمایت از محرومان منجر می‌شود.

7 هزار بسیجی آموزش‌های هلال احمر را دریافت می‌کنند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه دو تشکل سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و هلال احمر فعالیت‌های مهم و ارزشمندی دارد، اضافه کرد: آموزش 7 هزار نفر در برنامه هدف این تفاهم نامه لحاظ شده است.

سید قاسم موسوی با اشاره به اینکه ارائه آموزش برای 7 هزار نفر در قالب تفاهم نامه، گامی بزرگ برای ارتقای آمادگی مردم و نیرو‌های امدادی و عملیاتی است، تاکید کرد: این مهم به افزایش تاب‌آوری جامعه و کاهش آسیب پذیری ناشی از حوادث در جامعه کمک خواهد کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه آموزش‌های هلال احمر هیچ وقت تعطیل‌بردار نیست، گفت: تلاش این نهاد افزایش کمی و کیفی ارائه آموزش‌ها است.
موسوی با اشاره به اینکه تیم‌های بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان در همه حوادث رزمایش‌ها، مانور‌ها و حوادث در کنار اعضای هلال احمر بوده‌اند، افزود: سازماندهی کمک خواهد کرد تا در کوتاه‌ترین زمان تیم‌های آموزش دیده بتوانند در لحظات طلایی که برای حوادث مدنظر است وارد عمل شده و آموزش‌هایی را عملیاتی کنند چرا که با آموزش‌ها اثربخشی لازم در امدادرسانی‌ها مشاهده می‌شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان  با اشاره به اینکه آموزش در بستر مجازی فراهم شده و می‌توانیم در این بستر نیز آموزش‌ها را ارائه دهیم، گفت: علاوه بر این نیز دوره‌های عملی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول