اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

باصفا: مقابل سایپا شایسته برد بودیم/ تلاش زیاد مدیرعامل و سرمربی ماشین‌سازی برای ما دلچسب است

هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: مقابل سایپا شایسته سه امتیاز بودیم اما روی اشتباهات گل می‌خوریم و باید روی تمرکزمان کار کنیم.

باصفا: مقابل سایپا شایسته برد بودیم/ تلاش زیاد مدیرعامل و سرمربی ماشین‌سازی برای ما دلچسب است

ایمان با صفا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی شب گذشته ماشین‌سازی مقابل سایپا، اظهار داشت: در چند بازی گلزنی کردیم و جلو افتادیم اما بعد از آن نتوانستیم گل را حفظ کنیم. شاید از روی بدشانسی باشد اما در فوتبال علاوه بر آمادگی بدنی، تاکتیکی و تکنیکی، داشتن تمرکز هم خیلی مهم است. اینکه جلو می‌افتیم و بعد مساوی می‌شویم نشان از عدم تمرکز است.

وی افزود: در نیمه دوم، بازی عقب افتاده را مساوی کردیم اما یک امتیاز به دردمان نمی‌خورد. بازی خوبی بود. هم پر گل بود و هم دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند اما شرایط ما در بازی نسبت به سایپا بهتر بود. با اینکه کادر فنی سایپا و در راس آن‌ها فراز کمالوند تازه آمده، اما همه می‌دانند او از نظر فنی قدرت بالایی دارد و می‌تواند سایپا را دگرگون کند به طوریکه شرایط این تیم در آینده بهتر می‌شود. تیم ما هم از نظر فنی خوب است ولی از نظر تمرکزی باید کار کنیم که بتوانیم گل‌های زده را حفظ کنیم و امتیازات خوبی بگیریم.

هافبک ماشین‌سازی در مورد اینکه آیا نتیجه مساوی عادلانه بود، گفت: ما برای سه امتیاز رفته بودیم چون بازی خانگی، شش امتیازی و رو در رو بود. مانند بازی با نفت مسجد سلیمان، فرقش این است که آن بازی بیرون از خانه است. باید در خانه سه امتیاز را می‌گرفتیم. درنیمه اول روند آنطور که می‌خواستیم بود. مقابل سایپا شایسته سه امتیاز بودیم اما روی اشتباهات گل می‌خوریم. باید خودمان باید روی این مساله کار کنیم که در چه شرایط خاصی هستیم. باید بتوانیم نتیجه بازی را آنطور که رقم می‌زنیم حفظ کنیم و این مساله دست سرمربی و مدیران نیست.

با صفا تصریح کرد: مربی تمام فن و تاکتیکش را می‌گوید و ما هم تمام توانمان را می‌گذاریم که آن ها را در زمین اجرا کنیم اما یک جایی مسئولیت داده می‌شود. بازیکن باید در ذهن خودش بداند که صفر تا صد مسئولیت با خودش است و باید آن را انجام بدهد. اگر هربازیکن وظیفه خودش را در بازی به نحو احسن انجام بدهد، بعد از 90 دقطقه می بینیم که تیم موفق شده است.

وی در مورد اینکه دوباره طی روزهای اخیر بحث تعلیق فعالیت‌های باشگاه ماشین سازی مطرح شد و این اتفاقات چقدر روی ذهن بازیکنان تاثیر می‌گذارد، گفت: این اتفاقات هم صددرصد بی تاثیر نیستند اما شاهد تلاش زیاد مدیرعامل و سرمربی هستیم. در حیطه وظایف علیرضا اکبرپور نیست اما او منت به سر ما می‌گذارد و تلاش می‌کند که مشکلاتمان حل شوند. این موضوع برای ما قبل ستایش است. ان‌شاالله مشکلات حل شوند تا بازیکنان هم از لحاظ ذهنی به شرایط خوبی برسند.

با صفا در خصوص اینکه اعلام شد قرار است پیش از بازی با سایپا مبلغی به بازیکنان پرداخت شود، عنوان کرد: درصدی پرداخت شد که ناچیز بود اما همینکه پشتش تلاش بود برای ما دلچسب و نظر بازیکنان هم فکر می‌کنم در این مورد مساعد بود. می‌دانیم مدیریت شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد.  الان هم پیگیر هستند که بخشی از مطالبات پرداخت شود. از مدیریت راضی هستیم و امیدواریم مشکلات حل شوند.

هافبک ماشین‌سازی در مورد بازی بعدی با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی رفت را در تبریز واگذار کردیم اما الان شرایط تیم ما از لحاظ فنی فرق کرده، ضمن اینکه نیاز صددرصد به سه امتیاز داریم. تمام هم و غم ما گرفتن نهایت امتیاز است. نفت مسجد سلیمان تیم جوان و رونده ای است و امسال هم نتایج نسبتا خوبی گرفته، این تیم مهره‌های سرشناسی ندارد اما آن‌ها با انگیزه و به دنبال پیشرفت هستند و به همین خاطر بازی سختی را پیش رو داریم.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ماشین سازی به بقا در لیگ برتر امید دارد، گفت: آدمی به امید زنده است. امیدوار هستیم اما روز به روز که می‌گذرد شرایط سخت‌تر می‌شود. اگربه خودمان نیاییم کار از کار می‌گذرد. با اینحال تیم به شکلی که باید رسیده و این در تمرینات و بازی‌ها مشخص است. هفته گذشته مقابل آلومینیوم و این هفته مقابل سایپا، در این دو بازی حقمان مساوی نبود. امیدواریم و روز به روز که می‌گذرد باید تلاشمان را چند برابر کنیم که اشتباهات گذشته جبران شوند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول