اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انهدام یک باند خرید و فروش موادمخدر در شهرکرد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از انهدام یک باند 3 نفره خرید و فروش موادمخدر و کشف 11 کیلو و 700 گرم تریاک در شهرکرد خبر داد.

انهدام یک باند خرید و فروش موادمخدر در شهرکرد

سلیمان ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در استان چهارمحال و بختیاری، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این عملیات مخفیگاه اعضای این باند قاچاق موادمخدر نیز در شهرکرد شناسائی و با هماهنگی قضائی بازرسی شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های انجام‌شده، از مخفیگاه این قاچاقچیان 11کیلو و 700 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف و سه نفر اعضای این باند قاچاق موادمخدر دستگیر شدند.

ریاحی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، گفت: از آنجا که ریشه بسیاری از جرائم اعتیاد به موادمخدر است، می‌طلبد که تمام دستگاه‌ها و نهادها پای کار بیایند و وظایف و تکالیف خود را در راستای مبارزه با این پدیده شوم انجام دهند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول