اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

محسن هاشمی: برای رد صلاحیت 10 نفر از اعضای شورای شهر وارد مذاکره شده‌ایم

رئیس شورای شهر تهران گفت: 10 نفر از 12 نفر کاندیدای انتخابات شورای شهر ششم رد صلاحیت شده‌اند که با سازمان‌های مربوطه وارد مذاکره شده ایم تا دلایل رد صلاحیت را جویا شویم.

محسن هاشمی: برای رد صلاحیت 10 نفر از اعضای شورای شهر وارد مذاکره شده‌ایم

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در  حاشیه امروز صحن شورا در جمع خبرنگاران درباره رد صلاحیت برخی از کاندیداهای شورای شهر در پایتخت گفت:‌ از اعضای شورای فعلی به طور کلی 12 نفر برای انتخابات شورای شهر در دوره ششم ثبت‌نام کردند که فقط دو نفر تأیید صلاحیت شدند.

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد:  ما با سازمان‌های مربوطه وارد رایزنی شده‌ایم تا دلایل رد صلاحیت را جویا شویم.

وی بیان داشت: درخواست بررسی مجدد داده‌ایم و امیدواریم تعدادی از اعضا در بررسی مجدد تأیید صلاحیت شوند و بتوانیم رقابت جدی در انتخابات شورای شهر را شاهد باشیم.

هاشمی در مورد مصوبه تحقیق و تفحص قرارداد شهرداری با یکی از بخش‌های سپاه گفت: شهرداری از این تشکیلات طلبکار بود که هنوز هم این طلب وصول نشده است از شهرداری تقاضای پیگیری این طلب را شده‌ بودیم و اعلام کردیم که اگر طلب وصول نشود موضوع را از طریق شکایت پیگیری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که شهرداری از اعداد و ارقام مطمئن نبود تحقیق و تفحص انجام گرفت تا نتایج به شهرداری فرستاده شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: حدود 4 هزار و 200 میلیارد تومان بدهی به شهرداری تهران وجود دارد که باید در اسرع وقت پرداخت شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول