اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

استفاده از عناوین خادم و خادمیاری رضوی در انتخابات ممنوع است

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: این آستان هرگونه استفاده از عناوین خادم و خادمیاری آستان مقدس رضوی را در تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی ممنوع کرده است.

استفاده از عناوین خادم و خادمیاری رضوی در انتخابات ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی تصریح کرد: خادمان و خادمیاران حرم مطهر رضوی که در شهرستان‌های مختلف برای شرکت در فرآیند انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند مجاز به استفاده از عناوین خادمی و خادمیاری در تبلیغات انتخاباتی نیستند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: با توجه به جایگاه والا و ارزشمند خدمت در آستان ملکوتی حضرت امام رضا(ع) در قلوب مردم ولایتمدار ایران اسلامی، با تأکید تولیت  آستان قدس رضوی برای پرهیز از هرگونه شائبه سیاسی این تصمیم گرفته شده و به دفاتر استانی نیز ابلاغ شده است.

وی متذکر شد:استفاده از این عناوین در تبلیغات انتخاباتی مطابق مقررات داخلی آستان قدس رضوی تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

گفتنی است؛ هم اکنون بیش از ۶ هزار خدمه به صورت رسمی، افتخاری و تشرفی و بیش از ۱۰۰ هزار خادم یار در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول