اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مذاکره‌کنندگان مراقب باشند این بار شکلات نگیرند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+4 در وین تأکید کرد: مذاکره‌کنندگان مراقب باشند که این بار شکلات و آبنبات نگیرند و به دنبال احقاق حق مردم ایران باشند.

مذاکره‌کنندگان مراقب باشند این بار شکلات نگیرند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی دارای ساختاری مستحکم و رهبری هوشمند است و منابع خدادادی سرشاری نیز در اختیار دارد، اما چرا در دهه پنجم انقلاب، موضوع عدالت که هدف اصلی بوده پیاده نشده و فاصله طبقاتی بیشتر شده است؟

وی در ادامه با طرح چند سؤال دیگر گفت: چرا کیفیت کالاها در کشورمان مناسب نیست؟ چرا تنها 7 درصد از قانون بودجه اجرا می‌شود و چرا 75 درصد قانون برنامه ششم توسعه اجرا نمی‌شود؟! چرا یک روز سرمایه‌های مردم در مؤسسات مالی و اعتباری بر باد می‌رود و روز دیگر در بورس؟!

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور افزود: چرا برخی‌ها حقوق نجومی می‌گیرند اما برخی دیگر کارتن‌خواب هستند؟ مشکل اصلی و پاسخ همه این سوالات این است که ما قانون‌گریزی و پارتی‌بازی می‌کنیم. مشکل ما در تحریم‌ها نیست؛ مشکل ما در قانون‌گریزی است و اگر آن مسئله حل شود موضوع فساد و فاصله طبقاتی نیز حل خواهد شد، اما بدون حل این مشکل به جایی نخواهیم رسید.

صباغیان بافقی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+4 در وین تأکید کرد: مذاکره‌کنندگان مراقب باشند که این بار شکلات و آبنبات نگیرند و به دنبال احقاق حق مردم ایران باشند.

وی تأکید کرد: اگر قراردادی هم بسته می‌شود باید در مجلس تصویب شود و اقتدار مجلس در همین جاها حفظ یا تضعیف می‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول