اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نیروهای انقلاب مراقب پشت پرده فایل صوتی ظریف باشند/ نقش اتاق‌های عملیات روانی در انتشار فایل

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره حواشی انتشار فایل صوتی ظریف، تاکید کرد: نیروهای انقلاب حواسشان باشد که مشغول ظاهر این صحبت‌ها نشوند و مراقب پشت پرده‌ای که در اتاق‌های عملیات روانی حضرات طراحی شده، باشند.

نیروهای انقلاب مراقب پشت پرده فایل صوتی ظریف باشند/ نقش اتاق‌های عملیات روانی در انتشار فایل

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، وحید جلال‌زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی، با اشاره به انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه و حواشی آن در هفته‌های اخیر اظهار داشت: انتشار این فایل صوتی را توطئه‌ای از پیش طراحی شده می‌دانم و نیروهای انقلاب هم حواسشان باشد که مشغول ظاهر این صحبت‌ها نشوند و مراقب پشت پرده‌ای که در اتاق‌های عملیات روانی حضرات طراحی شده، باشند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مردم در برخی از شهرها به ویژه در مناطق جنوبی ارومیه برای تأمین روغن و مرغ، با انتقاد از سوء مدیریت دولت در این حوزه گفت: صف‌های طولانی روغن و مرغ قطعا صف‌های انتخابات را کوتاه‌تر می‌کنند، ولی مردم به حول قوه الهی آنها را ناامید خواهند کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در ادامه با اشاره به مشکلات دامداران و کشاورزان اظهار داشت: دولت به داد دامداران برسد و در اصلاح قیمت خرید محصولات آنها اقدام عاجل کند.

جلال‌زاده تصریح کرد: قیمت خرید تضمینی گندم داخلی بسیار کمتر از گندم خارجی است و این ظلم به کشاورزان و تولیدکنندگان داخلی است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول