اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رئیسی: رشادت همدان در پشتیبانی از دفاع مقدس شاخص بود

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه رشادت‌های همدان در پشتیبانی از دفاع مقدس شاخص بود گفت: قدردان مردم این خطه تمدنی هستیم و حل مشکلات آن‌ها را پیگیری می‌کنیم.

رئیسی: رشادت همدان در پشتیبانی از دفاع مقدس شاخص بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله ابراهیم رئیسی دقایقی پیش در بدو ورود به همدان با ابراز خرسندی از حضور در دیار ۸ هزار شهید استان همدان اظهار کرد: ابتدا از مردم و مسوولان استان عذرخواهی می‌کنم که سفر بنده به همدان به دلیل شرایطی کرونایی با تاخیر انجام شد.

وی با بیان اینکه این بار با اعلام ستاد مدیریت کرونا شرایط برای حضور برای همدان میسر شد و در حال حاضر بنده در خدمت مردم استان هستم، در ادامه مراتب سلام و ارادت خود را به خانواده شهدا و جانبازان و مردم استان اعلام کرد و گفت: تاریخ روشن استان همدان تمدنی است و تمدن اسلامی در این استان رقم خورده است.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به رشادت‌های بی‌بدیل مردم استان در جریان دفاع مقدس گفت: نقش این استان در دفاع از کشور در جریان جنگ تحمیلی بسیار شاخص و کم‌نظیر است که ما قدردان مردم این خطه هستیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم این سفر به استان همدان و شهرستان‌ها در حوزه قضایی پرثمر باشد و علاوه بر گزارش هیات ۲۵ نفره، دیدارهایی نیز در وضعیت مناسب داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دوست داشتم با مردم همدان به خاطر علاقه‌ای که به آنها دارم از نزدیک دیدار داشته باشم اما به خاطر ممنوعیت اجتماع و وضعیت کرونایی مقدور نیست تصریح کرد: علاقه من به همدان و مردم آن به اوایل انقلاب اسلامی برمی‌گردد.

رئیسی گفت: در این سفر ضمن برگزاری جلسه با شورای قضایی استان با نماینده ولی فقیه و استاندار همدان نیز جلسه‌ای خواهیم داشت تا آنچه شدنی بود را انجام دهیم و مواردی که نیاز باشد در مرکز پیگیری شود.

 انتهای پیام/۸۹۰۰۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول