اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

تجمع کارکنان شرکت توزیع برق مقابل مجلس/ مطالبه لغو آزمون استخدامی و همسازان سازی حقوق

تجمع کارکنان شرکت توزیع برق کشور با هدف لغو آزمون استخدامی از سوی شرکت توانیر و حذف شرکت‌های واسطه پیمانکاری و همسازان سازی حقوق مقابل مجلس شورای اسلامی به شکل مسالمت آمیز برگزار شد.

تجمع کارکنان شرکت توزیع برق مقابل مجلس/ مطالبه لغو آزمون استخدامی و همسازان سازی حقوق

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جمعی از کارکنان شرکت توزیع برق کشور برای لغو آزمون استخدامی از سوی شرکت توانیر و حذف شرکت‌های واسطه پیمانکاری و همسازان سازی حقوق بار دیگر مقابل مجلس شورای اسلامی، تجمع کردند.

در همین راستا، حسینی سخنگو و نماینده کارکنان توزیع برق استان تهران با اشاره به دلایل تجمع شکل گرفته از سوی پرسنل شرکت توزیع برق کشور گفت: بنا بر بخش‌نامه ارائه شده، تبدیل وضعیت کارکنان این بخش از صنعت برق در صورت شرکت در آزمون مقدور بوده و تنها 3 درصد از کارکنان می‌توانند پس از گذر از سد آزمون تبدیل وضعیت شوند.

نماینده پرسنل استان تهران با غیر عادلانه خواندن شرایط در نظر گرفته شده از سوی وزارت نیرو، گفت: چرا باید با پرسنلی که بیش از 10 سال سابقه کار دارند، در قالب چنین ساختاری برای تبدیل وضعیت برخورد شود.

سخنگوی پرسنل استان تهران ضمن تاکید بر سایر خواسته‌های صنفی کارکنان توزیع نیرو برق، بیان کرد: تبدیل وضعیت شغلی و یا همسان‌سازی حقوق و مزایای کارکنان از دیگر خواسته‌های به حق ما است.

وی گفت: 6 نفر از کارکنان توزیع برق کرمان که چند روز قبل برای رفع قطعی برق روستاهای گلباف کرمان به منطقه اعزام شدند،‌اما در محاصره سیل گرفتار و جان خود را از دست دادند،‌از نیروهای شرکتی بودند و امروز عکس این شهدای خدمت را در دست گرفتیم تا نشان دهیم نیروهای شرکتی از جان و دل خدمت می‌کنند.

این تجمع صبح امروز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه سال 1400 مقابل مجلس شورای اسلامی به شکل مسالمت‌آمیز برگزار شد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول