اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جهادگران بسیجی پیشگامان محرومیت‌زدایی هستند

نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه همدان به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی طی پیام مشترکی عنوان کردند: جهادگران بسیجی گنجینه‌های علم و عمل و پیشگامان محرومیت‌زدایی و تعالی کشور هستند.

جهادگران بسیجی پیشگامان محرومیت‌زدایی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی پیام مشترکی بدین مضمون صادر کردند.

۱۷ اردیبهشت، روز صدور فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل «بسیج سازندگی» است که آن را به آحاد ملت شریف و عظیم الشأن ایران اسلامی به ویژه خیل عظیم بسیجیان سلحشور و جهادگران دریادل تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

انقلاب ما انقلاب مستضعفین، انقلاب ارزش‌ها، رنج‌دیدگان و پابرهنگان و انقلاب ستم‌کشیدگان است و لذا مبنای عملی نظام حمایت از اقشار ضعیف و امدادگری برای مددجویانی است که باید مورد حمایت قرار بگیرند و در این راستان نقش بسیج سازندگی نقشی است که چون ستاره‌ای پرفروغ از آسمان حمایت از مددجویان می‌درخشد.

جهادگران بسیجی گنجینه‌های علم و عمل و پیشگامان محرومیت‌زدایی و تعالی کشور هستند؛ انقلاب را با روحیات مقطعی و فصلی نمی‌شود نگه داشت بلکه باید یک روحیات مداوم و مقاوم وجود داشته باشد که به‌واسطه آن به‌ خوبی به اوج برسیم و اهداف انقلاب را حاصل کنیم.

یاد و خاطره و آرمان‌های تمدن‌ساز شهیدان و حماسه‌سازان بسیجی جهادگر در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب و میهن اسلامی را گرامی می‌داریم و با تجلیل از مجاهدت‌های مخلصانه و خدمات بی‌منت و بی‌انتهای بسیجیان در روند پیشرفت و تعالی کشور و امدادرسانی جهادی به مردم در سختی‌ها و مصایب در برهه‌های گوناگون همچون زلزله؛ محرومیت‌زدایی؛ کمک‌های مومنانه و تداوم موفق جلوه‌گری‌های تعهد، بصیرت و هوشمندی بسیجیان انقلابی و ولایتمدار، تحت راهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که متضمن تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و پشتوانه نیل به آمال و آرزوهای بسیج جهانی اسلام در آزادسازی قدس شریف و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی است، را از درگاه حضرت حق خواستاریم.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول