اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انهدام دو باند موادمخدر در شرق استان تهران/ ۲۶۰ کیلوگرم هروئین کشف شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در شهرستان‌های شرق استان تهران ۲۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و در این رابطه دو باند منهدم شد.

انهدام دو باند موادمخدر در شرق استان تهران/ ۲۶۰ کیلوگرم هروئین کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان مأموریت همکاران من در نیروی انتظامی شهرستان پردیس مقدار ۱۵۴کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و در این رابطه ۶ نفر دستگیر و یک خودرو متوقف شد.

وی گفت: در یک مأموریت دیگر که توسط همکاران ما در شهرستان پاکدشت انجام گرفت هم مقدار ۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر که آن هم از نوع هروئین است کشف و در این رابطه هم ۲ نفر دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: سوداگران مرگ که سلامت جامعه و جوانان ما را هدف قرار دادند، بدانند ما در هیچ ساعتی از شبانه روز برای آن‌ها آسایش و آرامش نخواهیم گذاشت و همیشه در تیررس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران قرار دارند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول