اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

درخواست میلیاردی سپیدرود توسط شهردار رشت امضا شد

لایحه کمک به باشگاه سپیدرود رشت توسط شهردار این شهر امضا شد.

درخواست میلیاردی سپیدرود توسط شهردار رشت امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی درخواست مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت از شورا و شهرداری رشت و نامه 7نفر از اعضای شورای شهر مبنی بر کمک یک میلیارد تومانی به سپیدرود، این درخواست برای طی مراحل قانونی و تنظیم لایحه به شهردار رشت ارسال شد. در این مرحله شهردار رشت سیدمحمد احمدی با اشراف به وضعیت حساس و اوضاع نابسامان باشگاه سپیدرود ضمن موافقت با لایحه و مبلغ آن، در اسرع وقت لایحه کمک به باشگاه را تنظیم و تایید و برای طرح در صحن عمومی شورا بلافاصله آن را به دبیرخانه شورای شهر رشت ارسال کرد.

سرعت عمل و حسن نیت شهردار و سایر پرسنل شهرداری رشت در تنظیم و ارسال به موقع لایحه کمک به باشگاه سپیدرود موجب می‌شود تا در جلسه هفته جاری شورای شهر رشت این لایحه طرح و بررسی گردد و با حسن نیتی که در بین اعضای شورا نسبت به تیم ریشه دار گیلان زمین وجود دارد مورد تصویب احتمالی قرار گرفته و با مساعدت فرماندار رشت علی فتح الهی این کمک فوری به تیم سپیدرود تزریق شود.

تیم محبوب گیلان با کسب نتایج مطلوب در چند هفته اخیر، در کورس صعود و شانس بازگشت به لیگ دسته اول است اما این روزها از لحاظ مالی شرایط مناسبی ندارد و با پرداخت کمک شورا و شهرداری رشت بخش بزرگی از مشکلاتش حل خواهد شد و پس از چند سال ناکامی می‌تواند دوباره دل هواداران پر شمارش را شاد کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول