اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعمال محدودیت‌های تردد در همدان

فرماندار همدان گفت: تردد خودروها با پلاک غیر بومی از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ممنوع است.

اعمال محدودیت‌های تردد در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تردد در روز‌های منتهی به عید فطر با پلاک غیر بومی در همه شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است اظهار کرد: در همدان نیز این محدودیت از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت اعمال خواهد شد.

وی از کنترل ورودی های شهر همدان در این راستا خبر داد و افزود: در ایام ذکر شده هیچگونه مجوز تردد برای خودروها صادر نمی‌شود و سامانه صدور مجوز ترددهای ضروری غیر فعال خواهد بود.

فرماندار شهرستان همدان تصریح کرد: برخی از شهروندان ساکن همدان نیز دارای خودرو با پلاک غیر بومی هستند و تردد این خودروها شائبه حضور مسافر را برای شهروندان ایجاد می‌کند و لذا هر گونه تردد خودرو با پلاک غیر بومی ممنوع و مشمول جریمه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تردد شبانه تمام خودروها نیز از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان ممنوع است و خودروهای متخلف جریمه و در صورت تکرار توقیف خواهد شد گفت: شناسایی تخلفات ترددها هم توسط دوربین و هم توسط تیم‌های گشت پلیس راه و راهور انجام می‌شود.

محمدی اظهار کرد: جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهرهای قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی ورود به شهرهای نارنجی برای پلاک های غیر بومی اعمال می‌شود؛ همچنین به ازای هر ۲۴ ساعت تردد‌ غیر مجاز در شهرهای قرمز و نارنجی یک بار دیگر بر‌ مبلغ ‌جریمه افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول