اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تداوم آزمون خطای مدیریتی در شهرداری ساری/ طالبی سرپرست شهرداری ساری شد

جواد طالبی در حالی به عنوان سرپرست شهرداری ساری منصوب شد که هنوز بنرهای تبریک حمیدرضا مرادی به عنوان سرپرست شهرداری ساری از روی در و دیوار این شهر برداشته نشده است.

تداوم آزمون خطای مدیریتی در شهرداری ساری/ طالبی سرپرست شهرداری ساری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از سال ۹۶ تاکنون درب مدیریتی ساختمان عمارت شهرداری ساری روی چند نفر چرخید،در دروانی که بحث دستگیری شهردار سابق مطرح شده بود مرادی سرپرست شهرداری ساری شده بود و در نهایت جواد طالبی امروز به عنوان سرپرست شهرداری ساری منصوب شده است.

فرزانه و رجبی توسط شورای شهر انتخاب شده بودند که پس از مشکلات قضایی به وجود آمده برای اعضای شورا و شهرداری و انحلال شورای شهر احمد حسین‌زادگان متصدی تعیین سرپرست شهرداری ساری شد.

حسین‌زادگان حدود چهار ماه گذشته مرادی را به عنوان سرپرست شهرداری ساری معرفی کرد.

عمر مدیریتی مرادی در شهرداری چندان ادامه پیدا نکرد و حسین‌زادگان امروز جواد طالبی مدیرعامل سازمان همیاری و شهرداری‌های مازندران را به عنوان سرپرست شهرداری ساری به وزارت کشور معرفی کرد.

اینکه که چرا مرادی نتوانست حکم قطعی شهرداری ساری را دریافت کند موضوعی است که امیدواریم متولیان امر به این موضوع پاسخ دهند و پاسخگو تبعات تغییرات مدیریت زودهنگام در استان باشند.

به گزارش فارس، ناکارآمدی و بی‌ثباتی مدیریتی دو عامل مهمی هستند که آسیب‌های جدی و گاهی جبران‌ناپذیر به توسعه و پیشرفت هر کشوری یا مجموعه وارد می‌کنند.

این تغییرات زودهنگام و انتخاب‌های بدون محاسبات دقیق نشان می‌دهد که در معرفی مرادی به عنوان شهردار پشتوانه و بررسی‌های کارشناسی وجود نداشته و ممکن هم است که روزی طالبی هم به سرنوشت مرادی دچار شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول