اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

واکسیناسیون ۳۰۰ نفر از سالمندان روستاهای اسفراین

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: تاکنون ۳۰۰ نفر از سالمند آن بالای ۸۰ سال روستاهای اسفراین واکسن‌ کرونا دریافت کرده اند.

واکسیناسیون ۳۰۰ نفر از سالمندان روستاهای اسفراین

مریم سلطانی در گفتگو با خبرنگار فارس در اسفراین اظهار کرد: تاکنون ۳۰۰ نفر از سالمندان بالای ۸۰ سال در روستاهای شهرستان اسفراین واکسن کرونا مرحله اول را دریافت کردند.

 وی افزود: روستاهای بام، صفی آباد، ایرج، سارمران، فرطان و جوشقان تحت پوشش طرح واکسیناسیون قرار گرفته و تا تزریق تمامی سالمندان طرح واکسیناسیون در این روستاها ادامه دارد و پیش بینی می شود تا آخر این هفته تزریقات واکسن کامل شود.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: در این برنامه واکسیناسیون در فاز دوم اولویت را برای افراد سالمند بالای ۸۰ سال و لکه گیری برای سالمندانی که ۸۵ سال به بالا دارند و به هر نحوی جا مانده اند انجام خواهد شد .

وی در ادامه افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده سالمندان بالای ۸۰ سال تا آخر این هفته واکسن خود را دریافت خواهند کرد و طبق برنامه های پیش بینی شده با توجه به تامین واکسن از هفته آتی سالمندان بالای ۷۵ سال نیز واکسن تزریق خواهد شد .

مریم سلطانی درپایان گفت: سالمندانی که پرونده سلامت ندارند به نزدیک ترین پایگاه یا خانه بهداشت محل سکونت خود مراجعه تا اطلاعات آنان توسط بهورزان و مراقبین سلامت ثبت شود و در زمان تعیین شده جهت واکسیناسیون مراجعه نمایند.

گفتنی است که تا کنون ۲ هزار ۶۷ سالمند شناسایی شده است.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول