اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اسفراین تاکنون فوت مادر باردار کرونایی نداشته است

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در این شهرستان، گزارشی از مرگ مادر باردار کرونایی اعلام نشده است.

اسفراین تاکنون فوت مادر باردار کرونایی نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، نادر نیک پرست ظهر امروز در ستاد شهرستانی کرونا با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳ هزار و ۴۴۴ مادر باردار توسط ماماهای حوزه سلامت غربالگری شده‌اند اظهار کرد: از این تعداد ۱۰۳ نفر دارای علامت بودند که ۶۴ نفر به پزشک ارجاع داده شدند.

وی گفت: ۳۱ مادر باردار کرونا مثبت قطعی تشخیص داده شدند که ۱۴ نفر از آنها بستری و مابقی در قرنطینه خانگی درمان شدند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسفراین با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر فوت مادر باردار کرونایی در اسفراین نداشتیم گفت: ۳۱ ماما در مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و پایگاه های شهری و ۳۳ ماما در زایشگاه اسفراین فعال هستند. 

وی همچنین از آموزش مجازی ۱۲۰ مادر باردار در مدت شیوع کرونا به دلیل عدم برگزاری آموزش های حضوری خبر داد و افزود: مراقبت از میانسالان، کودکان، مادران باردار و سالمندان از وظایفی است که این ماماها در مناطق تحت پوشش خود بر عهده دارند.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول