اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق اهل‌سنت نشین هرمزگان

رئیس کمیته امداد بستک از توزیع 375 بسته معیشتی بین خانواده های ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد توسط موسسه خیریه سلمان فارسی خبر داد.

توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق اهل‌سنت نشین هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جواد رستمی‌زاده اظهار کرد: به همت موسسه خیریه سلمان فارسی، تعداد 375 بسته معیشتی به ارزش بیش از 157 میلیون تومان  بین خانواده های ایتام و محسنین در منطقه فرامرزان شهرستان بستک توزیع شد.

رستمی زاده افزود: ارزش هر بسته معیشتی 420 هزار تومان می باشد و هر بسته شامل: برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه، قندو شکر، کنسرو و شیر بوده که توسط مددکاران این نهاد با رعایت پروتکلها ی بهداشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین این نهاد توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد بستک از زحمات رئیس موسسه خیریه سلمان فارسی نسبت به امور نیازمندان به ویژه خانواده های ایتام تشکر و قدردانی کرد و یادآور شد: خدمات کمیته امداد با رویکرد توانمندسازی خانواده های نیازمند و با رعایت کرامت انسانی و عزت نفس آنان ارائه می شود.

شایسته ذکر است در حال حاضر  سه هزار و 526 خانواده تحت حمایت کمیته امداد بستک هستند که از خدمات این نهاد بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول