اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

افتتاح نخستین آکادمی هاکی ساحلی بانوان آسیا در مهریز

رئیس فدراسیون هاکی کشور با اشاره به اهمیت ظرفیت ورزشی بانوان مهریزی، گفت: مهریز می تواند قطب هاکی جهان شود.

افتتاح نخستین آکادمی هاکی ساحلی بانوان آسیا در مهریز

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، بهرام قدیمی در نخستین آئین افتتاحیه آکادمی هاکی ساحلی بانوان آسیا در مهریز اظهار کرد: این زمین با عملکرد و کارایی مناسب آماده برای آموزش‌های جهانی آماده شده که باید از مسئولین این شهرستان تشکر ویژه کرد.

وی افزود: بانوان ورزشکار مهریز برای رسیدن به قطب هاکی جهانی می‌تواند ظرفیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف فرهنگی، گردشگری توسعه دهند. 

قدیمی ادامه داد: شهرستان مهریز زمینه میزبانی کشورهای قطر، امارات و اروپایی را برای آموزش‌های هاکی ساحلی بانوان دارا است و پیگیری این مسئله را از طریق فدراسیون آسیا انجام می‌دهیم. 

وی پذیرفته شدن ویژگی‌های فنی ساحلی را از سوی مردم مهریزمهم دانست و تصریج کرد: این رشته‌ها در اولویت اصلی فدراسیون هاکی است و اگر در جایی استعدادی در این زمینه وجود داشته باشد از آن حمایت‌های ویژه به عمل آید.  

رئیس فدراسیون هاکی کشور به سفر بعدی خود به شهرستان مهریز اشاره کرد و  گفت: میزبانی  آسیایی و حتی جهانی هاکی ساحلی در بخش بانوان و آقایان  و همچنین در آینده نزدیک امکانات نرم‌افزاری آموزشی به روز را برای مربیان فراهم می‌کنیم. 

رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز گفت: هدف از افتتاح این آکادمی استعدادیابی، تمرین علاقه‌مندان به هاکی ساحلی، توسعه ورزش و برگزاری میزبانی‌ها جهانی و آسیایی که به توسعه اقتصادی و سطح فرهنگی این شهرستان کمک شایانی می‌کند. 

محمدی افزود: در شهرستان مهریز این مکان ابتدا برای فوتوالی ، والیبال و فوتبال ساحلی افتتاح شده بود و چون ظرفیت استفاده آکادمی هاکی بانوان را داشته است از آن استفاده بهینه به عمل آمده است. 

وی ادامه داد: در این آکادمی۵۰ ورزشکار بانو به مربی‌گری فاطمه زارع و همکاری قهرمان ملی فوتبال ساحلی حمید بهزاد پور فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول