اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان در بقعه متبرکه سیدذوالفقار(ع)

در ایام ماه مبارک رمضان به همت گروه‌های جهادی بقاع متبرکه، خدمات پزشکی و درمانی رایگان ویژه خانواده‌های نیازمند صورت می‎پذیرد.

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان در بقعه متبرکه سیدذوالفقار(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با بیان این که خدمات پزشکی و ویزیت رایگان بیماران نیازمند در برخی از محلات محروم شهر شیراز در ایام ماه مبارک رمضان انجام شد، گفت: این اقدام خیرخواهانه به همت مرکز افق، گروه جهادی یاران آخرالزمان بقعه متبرکه سیدذوالفقار(ع) و گروه جهادی شهید عباس دوران همچنین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در برخی محلات محروم و کم برخوردار شهر شیراز انجام شد.

حجت الاسلام رحیم صفری گرائی افزود: در فاز نخست از اجرای این طرح که به صورت اردوهای جهادی یک روزه برگزار شد، با استقرار اکیپ های داندانپزشک بیش از ۷۰ نفر از افراد نیازمند در محله های سنگ سیاه، آستانه ده‌پیاله و گردخون به صورت رایگان، ویزیت و تحت درمان قرار گرفتند.

وی تمام خدمات ارائه شده در این طرح را رایگان برشمرد و اظهار کرد: خدمات درمانی شامل کشیدن و پُر کردن سطح یک دندان می شود و افرادی که نیاز به عکس و یا جراحی داشته اند نیز به صورت رایگان مراحل درمانی آنها انجام شده است و یا به مراکز درمانی و پزشک معتمد جهت مداوا با هزینه های پایین ارجاع یافته اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس، با اشاره به اینکه طرح درمان رایگان بقاع متبرکه بصورت یک روز در هفته برگزار می شود، گفت: در فاز بعدی و پس از ماه مبارک رمضان خدمات درمانی چشم پزشکی و روانپزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و توسط گروه های جهادی بقاع متبرکه در محلات آسیب پذیر شهر شیراز به طور رایگان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول