اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاهش مدت قرارداد معلمان خرید خدمات کشوری است

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش مدت قرارداد تمام نیروها شامل گروه معلم و عوامل اجرایی ۸ و نیم است.

کاهش مدت قرارداد معلمان خرید خدمات کشوری است

علیرضا عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که چرا معلمان خرید خدمات از تغییر قرارداد خود ابراز نارضایتی کردند، اظهار داشت: طرح خرید خدمات آموزشی یکی از راهکارهای تأمین نیروی انسانی در استان اصفهان بوده و حدود ۷ سال است که این طرح در استان اجرا می‌شود و در حال حاضر حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نیرو در دوره‌ ابتدایی، متوسطه، فنی و حرفه‌ای و کاردانش مشغول به خدمت در این طرح هستند که اکثریت آن‌ها در دوره ابتدایی هستند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش مدت قرارداد تمام نیروها شامل گروه معلم و عوامل اجرایی ۸ و نیم است که ۶ ماه و نیم قبل از عید یعنی از ۱۵ شهریور ۹۹ و دو ماه بعد از عید را شامل می‌شود، در ضمن میزان مدت قرارداد برای کل کشور از طرف وزارت یکسان است.

وی با تأکید بر اینکه اعتباری که وزارت آموزش و پرورش برای حقوق این نیروها به کل کشور اختصاص داده است معادل ۸ و نیم ماه است، گفت: بر این اساس با این نیروها قرارداد از طرف مؤسس منعقد می‌شود.

عابدی با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی جاری معلمان خرید خدمات حداقل حقوق قانون کار را بر اساس میزان ساعت کارکرد و فرمت اعلام شده از طرف وزارت آموزش و پرورش دریافت خواهند کرد، بیان کرد: در گذشته هر استانی یک پرداختی برای خودش داشت و امسال با رایزنی با وزارت متبوع حداقل حقوق قانون کار مبنا قرار گرفت.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با بیان اینکه کیفیت کار معلمان خرید خدمات مورد رضایت است، خاطرنشان کرد: مسؤولان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان پیگیر رفع مشکلات و مطالبات نیروهای خرید خدمات هستند.

به گزارش فارس، در هفته گذشته  ۱۰۰ نفر از معلمان خرید خدمات با ابراز نارضایتی از تغییر قرارداد و حذف کردن ۱۵ روز از شهریور و ۱۵ روز از فروردین ماه از قرارداد خود با تجمع مقابل آموزش و پرورش اصفهان خواستار رسیدگی مطالبات خود شدند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول