اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انتصابات جدید وزارت صمت در فولاد مبارکه

طهمورث جوان‌بخت و علی احمدیان به عنوان اعضای جدید هیأت‌مدیره فولاد مبارکه اصفهان منصوب شدند.

انتصابات جدید وزارت صمت در فولاد مبارکه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز گذشته دو حکم معاون وزیر و رئیس هیأت عامل ایمیدرو دو عضو جدید هیأت‌مدیره فولاد مبارکه را منصوب کرد.

بر این‌ اساس طهمورث جوان‌بخت به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری استان آذربایجان غربی به‌ عنوان عضو هیأت‌مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان منصوب شده و قرار است به‌ عنوان عضو جدید در فولادساز اصفهانی فعالیت کند.

در حکم دیگری علی احمدیان که اصالتاً اهل رفسنجان استان کرمان است نیز به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری صدر تامین به عضویت هیأت‌مدیره فولاد مبارکه منصوب شد. احمدیان پیش‌ از این در بخش‌های مختلفی از جمله ریاست هیأت مدیره شرکت ذوب‌آهن مسؤولیت داشته و یکی از مهم‌ترین آن‌ها حضور در استانداری یزد بوده است. وی به عنوان یکی از نزدیک‌ترین افراد به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یکی از مجریان طرح انتقال آب از اصفهان به یزد شناخته می‌شود.

پیش‌ از این نیز در بهمن‌ ماه سال گذشته یاسر طیب‌نیا به عنوان نماینده سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به عضویت هیأت‌مدیره فولاد مبارکه منصوب شده بود. همچنین به گفته روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه امروز سیدضیاء ایمانی هم به عنوان نماینده بهسازان انرژی تدبیر زنگان برای ادامه فعالیت در ترکیب هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه معرفی شده و حمیدرضا عظیمیان نیز به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری استان اصفهان به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به ایفای مسؤولیت خواهد پرداخت.

انتهای پیام/۶۳۰۶۲/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول