اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه بازی سپاهان و پرسپولیس|اعتراض شدید به صحنه مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس/کاپیتان سپاهان با ناراحتی روی نیمکت نشست

اعضای تیم سپاهان به تصمیم داور در جریان بازی با پرسپولیس شدیدا اعتراض کردند.

حاشیه بازی سپاهان و پرسپولیس|اعتراض شدید به صحنه مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس/کاپیتان سپاهان با ناراحتی روی نیمکت نشست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم سپاهان و  پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر با نتیجه یک - یک در جریان است.

*در دقیقه65، سیدمحمدرضا حسینی پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و تکل احمد نورالهی او را سرنگون کرد اما داور دستور به ادامه بازی داد تا نیمکت نشینان تیم سپاهان که اعتقاد به پنالتی داشتند نسبت به این تصمیم داور به شدت اعتراض کنند.

*در دقیقه66 ارسال خطرناک نورافکن را حامد لک روی خط دروازه به سختی مهار کرد اما در ادامه توپ از دستان او رها شد و به شهباززاده رسید. ضربه مهاجم سپاهان را کنعانی‌زادگان از روی خط دروازه برگشت داد.

*در دقیقه69، خطای محمد کریمی روی ترابی باعث شد تا کامیابی نیا او را هل بدهد و در ادامه سیامک نعمتی نیز وارد این ماجرا شد و به جروبحث با هافبک سپاهان پرداخت اما در ادامه سروش رفیعی با آرام کردن بازیکنان پرسپولیس، به غائله خاتمه داد.

*یکی از اعضای کادرپزشکی حاضر در ورزشگاه با بازیکنان پرسپولیس جروبحث کرد که این اتفاق با اعتراض افشین پیروانی همراه شد تا مسئولان برگزاری بازی به آن فرد تذکر بدهند.

*شایان مصلح با حضور در جایگاه خبرنگاران تماشاگر این مسابقه است. همچنین سیدمحمد ططباطبایی مدیر کل اداره ورزش و جوانان اصفهان نیز تماشاگر ویژه این بازی است.

*احسان حاج صفی پس از تعویض با یاسین سلمانی دست نداد و با عصبانیت روی نیمکت نشست.

*پس از به ثمر رسیدن گل تساوی سپاهان، محمد محبی به سبک کیلیان ام‌باپه خوشحالی کرد. رسول نویدکیا اولین نفری بود که به استقبال او آمد و گلزن سپاهان را در آغوش گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول